2p

„E” mint energia konferencia - fókuszban a megújulóenergia-politika érvényesülése, az energia tárolási lehetőségei, a gáz- és árampiac helyzete, a zöld átmenet finanszírozása, az elektromobilitás jövőképe.

Bankvezérek, neves energiapiaci szakértők, egyetemi tanárok és kutatók a jelen kihívásairól: hallgassa meg Ön is élőben!

2024. május 16. Budapest

Részletek és jelentkezés

Családi márkák néven új márkacsaládokat vezet be a Tesco Magyarországon. A több száz termékből álló termékpaletta minden bizonnyal a kispénzű vásárlókat célozza meg, az áruházlánc ugyanis életre hívását azzal indokolta, hogy ezzel reagálnak a háztartások egyre nehezebb helyzetére és az ezzel összefüggő vásárlói árérzékenységre.

Új, alacsony árú, ámde jó minőségű termékek jelennek meg mától a hazai Tesco áruházak polcain. Az úgynevezett Családi Márkák jelenleg mintegy 120 különböző terméket ölelnek fel, köztük olyan mindennapi fogyasztási cikkeket, mint a kávé, a gyümölcslevek, rizs, tészta, édességek, készételek, kozmetikumok, háztartási vegyi áru, stb. A tervek szerint a következő néhány hónap során mintegy 300-ra nő majd az új márkanevek alatt megjelenő termékek száma.

Mint a társaság közölte, a Tesco folyamatosan felméri a vásárlói igényeket, melyek egyértelműen azt mutatják, hogy a vevők nagy része a márkatermékeket részesíti előnyben. Ugyanakkor a felmérések szerint egyre fontosabb tényezővé válik az ár: a vásárlók olcsó, de jó minőségű termékeket szeretnének. A fogyasztói igények figyelembevételével a Tesco erre az igényre kínál megoldást.

Az áruházlánc a nehéz gazdasági helyzetre való tekintettel jelenik meg diszkontárú termékeivel. A Családi Márkákat az eddigi termékkínálaton felül vezetik be, így a jól megszokott termékcsaládok és a közismert márkák is megmaradnak. A márkás termékek mellett a Tesco Value termékcsalád az olcsó alapvető termékeket, a Tesco Színes pedig a kedvező áron elérhető minőségi termékeket öleli fel.

Tisztában vagyunk vele, hogy a nehéz időkben mindenki kétszer megnézi, mi mennyibe kerül - indokolta az új márkacsalád bevezetését Hackl Mónika, a Tesco kommunikációs vezetője. 

Menedzsment Fórum 

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!