Új, alacsony árú, ámde jó minőségű termékek jelennek meg mától a hazai Tesco áruházak polcain. Az úgynevezett Családi Márkák jelenleg mintegy 120 különböző terméket ölelnek fel, köztük olyan mindennapi fogyasztási cikkeket, mint a kávé, a gyümölcslevek, rizs, tészta, édességek, készételek, kozmetikumok, háztartási vegyi áru, stb. A tervek szerint a következő néhány hónap során mintegy 300-ra nő majd az új márkanevek alatt megjelenő termékek száma.
Mint a társaság közölte, a Tesco folyamatosan felméri a vásárlói igényeket, melyek egyértelműen azt mutatják, hogy a vevők nagy része a márkatermékeket részesíti előnyben. Ugyanakkor a felmérések szerint egyre fontosabb tényezővé válik az ár: a vásárlók olcsó, de jó minőségű termékeket szeretnének. A fogyasztói igények figyelembevételével a Tesco erre az igényre kínál megoldást.
Az áruházlánc a nehéz gazdasági helyzetre való tekintettel jelenik meg diszkontárú termékeivel. A Családi Márkákat az eddigi termékkínálaton felül vezetik be, így a jól megszokott termékcsaládok és a közismert márkák is megmaradnak. A márkás termékek mellett a Tesco Value termékcsalád az olcsó alapvető termékeket, a Tesco Színes pedig a kedvező áron elérhető minőségi termékeket öleli fel.
Tisztában vagyunk vele, hogy a nehéz időkben mindenki kétszer megnézi, mi mennyibe kerül - indokolta az új márkacsalád bevezetését Hackl Mónika, a Tesco kommunikációs vezetője.