1p

Négy új brandet hoz Magyarországra a Zara tulajdonosa, a spanyol Inditex ősszel. A Pull & Bear, a Breshka, a Stradivarius és az Oysho Budapest legfelkapottabb bevásárlókörzeteibe érkezik - írja a Világgazdaság.

A Pull & Beart 1991-ben alapította a cégcsoport, jelenleg a Zara és a Massimo Dutti után a konszern harmadik legnagyobb bolthálózatot működtető cége. Tavaly 519 millió eurós árbevételével az Inditex eladásainak 6,7 százalékát adta.

Az 1998-ban alapított Breshka elsősorban a tizenéveseket, a konzervatív Stradivarius pedig a fiatal felnőtteket célozza meg. Mindkét cég 25 százalékkal növelte árbevételét tavaly.

A 2001-ben alapított Oysho fiatalok számára kínál fehérneműket és alsóruházatot - számol be a Világgazdaság.

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!