Új kommunikációs vezetővel erősít a PwC, Bálint Viktor tölti be a marketing és kommunikációs igazgató posztot. A nagy tapasztalatokkal rendelkező szakember feladata lesz a PwC piaci pozíciójának további erősítése a cég tavalyi évben megújított stratégiához és brand-jéhez illeszkedően. A marketingosztály vezetése mellett Bálint Viktor közreműködik a régió más országaiban felmerülő marketing és kommunikációs feladatok ellátásában is.
Bálint Viktor a budapesti Corvinus Egyetemen szerzett diplomát, majd Hollandiában tanult ösztöndíjasként, később pedig pénzügyi területen szerzett mesteri diplomát. Pályafutását 1999-ben kezdte a Figyelőnél újságírókét, majd rovatvezető és projektmenedzser lett (FigyelőNet, HVG online). Később főszerkesztőként folytatta munkáját a FigyelőNet-nél, ahol a 20 fős szerkesztőség vezetéséért felelt, és két egymás követő esztendőben is elnyerte az „Év weboldala” díjat.
Bálint Viktor 2006-tól lapigazgatóként a Sanoma Budapest Zrt.-nél a kiadó üzleti termékeiért (Figyelő-lapcsalád, márkamagazin divízió), valamint a lakberendezési és női magazinokért volt felelős. Munkája során irányította több termék kifejlesztését és átpozícionálását is. 2009-től a kiadó üzletfejlesztési feladatait is ellátta, amely során az új üzleti és márkafejlesztési lehetőségek felkutatásáért, a termék-, tartalom és terjesztési feladatok tervezéséért és végrehajtásáért felelt. A PwC-hez történő csatlakozása előtt több nagyszabású kezdeményezésben (pénzügyi kultúra fejlesztését elősegítő átfogó program, helyi termékek vásárlását támogató védjegyprogram) projektvezetőként tevékenykedett.
További karrier híreket menedzserekről az mfor.hu Menedzserek rovatában olvashatnak.
mfor.hu