Augusztus elsejétől az osztrák Jörg Pizzera tölti be a legnagyobb hazai gyorsétterem-lánc marketingigazgatói pozícióját. Feladata lesz a jelenleg 100 étteremből és 34 McCaféból álló magyarországi McDonald’s marketingstratégiájának kialakítása és a marketing csapat vezetése. A szakember Simkó Lászlót váltja a poszton, aki az elmúlt 3 évben irányította a gyorsétterem-lánc marketing tevékenységét.
Jörg Pizzera a grazi Karl Franzens Egyetemen végezte közgazdasági tanulmányait. Karrierjét Ausztriában, az Unilevernél kezdte, ahol többek között az Eszkimo/Iglo márkák kampányain dolgozott. Élelmiszeripari tapasztalatinak birtokában, a vezető márkákért felelős termékcsoport managerként tevékenykedett a Bacardi-Martininél, 2003 és 2006 között.
Pizzera 2006-ban kezdett dolgozni a gyorsétterem-láncnál marketing managerként, Ausztriában. Három évvel később az osztrák McDonald’s marketing osztályának igazgatójává nevezték ki. Nevéhez fűződik az elmúlt évtized legsikeresebb osztrák termékbevezető kampánya: irányítása alatt kedvelték meg nyugati szomszédaink a McWrap-et, amely új terméke a hazai McDonald’s kínálatnak is. A szakember augusztus 1-től kezdte meg munkáját a magyar leányvállalatnál. A távozó marketingigazgató, Simkó László a jövőben saját vállalkozására koncentrál.
Jörg Pizzera 35 éves, egy gyermek édesapja. Angolul és németül beszél, szabadidejében szívesen síel, hegyet mászik és teniszezik.
További karrier híreket menedzserekről az mfor.hu Menedzserek rovatában olvashatnak.