TÁMOGASSA A FÜGGETLEN, MINŐSÉGI ÚJSÁGÍRÁST, TÁMOGASSON MINKET!
Lapunk Minőségi Újságírás díjat kapott 2020. júliusában


		
	

Dudás Krisztina lett a Magyar Turizmus Zrt. marketingigazgatója, aki korábban többek között a Malévnél töltött be marketing vezetői pozíciót.

Dudás Krisztina

2010. január 10-étől Dudás Krisztina a Magyar Turizmus Zrt. marketingigazgatója. Dudás Krisztina 1988-ban szerezte kereskedelmi üzemgazdász diplomáját a Kereskedelmi és Gazdasági Főiskolán, majd 2001-ben, a University of Manchesteren folytatott tanulmányokat marketingtervezés és kontroll, integrált marketingkommunikáció szakirányon. 2002 és 2010 között számos külföldi, illetve hazai marketing és kommunikációs szakmai továbbképzés (többek között Oneworld Management - New York és Vancouver; Marketing Forum Europe - Anglia; vezetői fejlesztési tréning Belgiumban; kommunikációs szeminárium és tréning Ausztriában; Amadeus Airline Ticketing Budapesten.) keretében bővítette ismereteit munkája mellett. Eddigi szakmai pályafutása is következetesen az értékesítés és a marketing szakterületéhez kötődött.

Gyakorlati tudásának megalapozását a Next Computer Kft.-nél kezdte 1988-ban értékesítési menedzserként, 1992-től a Tetra Pak Hungária Rt. marketingmunkatársaként, kereskedelmi és fogyasztói promóciós akciók megszervezése mellett, többek között márkaorientált marketingprogramok kidolgozásáért volt felelős. 1994-től a Pepsi Cola kereskedelemfejlesztési igazgatójaként már a kereskedelemmel kapcsolatos marketingtevékenységet irányította egyszemélyi felelősként. 1996-tól 1998-ig az ING Bank marketing főosztályvezetői pozícióját töltötte be, majd 1998 és 2000 között a Vivendi Telecom Hungary marketingkommunikációs menedzsere. Ebben a munkakörben is egyszemélyi felelősség hárult rá a helyi távközlési szolgáltatók, valamint az üzleti kommunikációs vállalat marketingkommunikációs tevékenységéért. Feladata volt többek között a marketingkommunikációs terv kidolgozása és végrehajtása, a márkaépítés és márkakommunikáció irányítása.

2000-től az IBM Magyarország Kft. marketing és kommunikációs igazgatójaként feladatai közé tartozott a vállalati stratégia végrehajtása, a vállalat imázsának folyamatos karbantartása az ügyfélnövelő hirdetések, kampányok, rendezvények, direkt marketing kampányok, valamint a külső és belső kommunikációs feladatok megvalósításával. Az imázs és ügyfélnövelő kampányok, valamint a márkaépítési tevékenység irányítása, csakúgy, mint a kommunikációs stratégia kidolgozása és a sajtókapcsolatok ápolása is hozzá tartozott.

2004 és 2007 között a Malév Zrt. Termékfejlesztési és Marketing Osztályának vezetője, majd mostani kinevezéséig a Termék- és Ügyfélmenedzsment Osztály vezetője volt. Előbbi pozícióban a hazai és 60 külföldi célállomáson irányította a társaság marketingtevékenységét. Ennek keretében a marketingstratégia megvalósítása és akciótervekre történő lebontása mellett kiemelt feladata volt a Malév imázsának frissítése kommunikációs kampányokon keresztül.

2007-től került az utóbbi pozícióba, ahol a kereskedelmi vezérigazgató-helyettes irányítása alatt, többek között a termékfejlesztési, a brand, az ügyfélmenedzsment, a központi poggyászkereső és a törzsutas területek munkájának szakmai vezetése, továbbá a Malév és a oneworld márka integrációjának elkészítése, a márkaérték, márkaimázs és ügyfél-elégedettségi kutatások készítésének koordinálása tartozott hozzá.

A Magyar Turizmus Zrt. marketingigazgatójaként Dudás Krisztina elsődleges feladata a társaság "Új vizeken" elnevezésű 2011. évi marketingtervének végrehajtása.

További karrier híreket menedzserekről az mfor.hu Menedzserek rovatában olvashatnak

mfor.hu

Az Ön bizalma a mi tőkénk

Az mfor.hu hiteles, megbízható és egyedi információt kínál, most, a válság alatt, és békeidőben is. Tényszerű, politikai és gazdasági befolyástól mentes hírekkel es elemzésekkel segítjük a mindennapi tájékozódást, a gazdasági döntéseket. Ez rengeteg időt, utánajárást, ellenőrzést igényel, ami sok pénzbe is kerül - ezért kérjük az Ön segítségét. Kérjük, TÁMOGASSA a független, tényeken alapuló minőségi újságírást, a klasszikus független angolszász újságírói hagyomány folytatását, ahol a tények és a vélemények nem keverednek.

Lapunk Minőségi Újságírás díjat kapott 2020. júliusában


Jól jönne 1,5 millió forint?

A Bank360.hu és az Mfor kalkulátora alapján az alábbi induló törlesztőkre számíthatsz a THM-plafon végéig, ha 1,5 millió forintra van szükséged 60 hónapra: az Erste Bank személyi kölcsöne 32 418 forintos törlesztőrészlettel lehet a tiéd. A Cetelemnél 32 738 forint, a K&H-nál pedig 33 912 forint a törlesztőrészlet. Más kölcsönt keresel? Ezzel a kalkulátorral összehasonlíthatod a bankok ajánlatait.