1p

Hózer Piroska 2007. szeptember 10-től csatlakozott a Vodafone Magyarország marketing osztályához, mint Customer Insight szakértő.

 

A szakember feladata az ügyféladatok analizálása, menedzselésének felülvizsgálata lesz, illetve szakértőként javaslatokat tesz majd új menedzselési módok kidolgozására is.  

Hózer Piroska a T-Mobile-tól érkezik, ahol legutóbbi pozíciójában az adattárház üzemeltetéséért és fejlesztéséért felelős adattárház-igazgatóságot vezette, áll a társaság közleményében.

További karrier híreket Egyről kettőre rovatunkban olvashatnak.

Menedzsment Fórum 

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!