Az új marketingvezető 2011 januárjában kezdett a társaságnál dolgozni, mint a Vateraautó márkamenedzsere. Majd 2011 március végétől 2012 májusáig már, mint az Apród.hu apróhirdetési oldal márkamenedzsere tevékenykedett tovább. Ezzel párhuzamosan 2012 januárjában léptették elő a márkamenedzserek csoportvezetőjének, ahol gyakorlatilag az összes Allegroup márka (Vatera, TeszVesz, Grando, Lealkudtuk, Apród) marketing aktivitásáért felelt. November elsejével a teljes marketingcsapat irányítása, illetve a marketingstratégia kidolgozása is a felelősségi körébe tartozik majd.
A posztot korábban Damjanovich Nebojsa töltötte be, aki egy évig volt a poszton.
"Egy ilyen előléptetés minden esetben számos kihívást jelent az ember számára. Úgy vélem, hogy az Allegroupnál eltöltött eddigi évek kiváló alapot adnak majd ahhoz, hogy ezekre a kihívásokra ne akadályként, hanem lehetőségként tekintsek. A lehetőségek kiaknázását pedig mielőbb érdemes megkezdeni" – mondta Lunczner Ádám, új marketingvezető.
További karrier híreket menedzserekről az mfor.hu Menedzserek rovatában olvashatnak.