Mészáros Zsolt lett a Borsodi Sörgyár marketingigazgatója januártól. A szakember nagy tapasztalatokkal rendelkezik az FMCG termékek kommunikációjában, ugyanis korábban öt éven át vezetői posztot töltött be az Unilever Élelmiszer Üzletágában.
A Borsodi Sörgyárnál egy éve Baja Sándor marketingigazgató távozásával üresedett meg a pozíció. Akkor a marketingosztály vezetését Kónya Viktorra bízták, aki menedzserként felelt a vállalat valamennyi márkájának kommunikációjáért. Kónya Viktor korábbi pozíciójában dolgozik tovább a Borsodinál.
Mészáros Zsolt a Kereskedelmi és Vendéglátóipari Főiskolán végzett kiváló eredménnyel. Később tanulmányait a dél-afrikai Institute of Marketing Managementben folytatta, ahol posztgraduális marketing diplomát szerzett.
Pályafutását a Unilevernél sales gyakornokként kezdte, később a jégkrém divízió brand managere, majd a vállalat dél-afrikai jégkrém divíziójának marketing menedzsere lett. Három évet töltött a távoli országban, ahol csapatával sikeres újításokat hajtott végre. Hazatérése után 2001-től legutóbbi kinevezéséig a Unilever Élelmiszer Üzletágának vezetői munkakörét töltötte be, ahol Magyarország, Szlovénia és Horvátország tartozott az irányítása alá.
További karrier híreket Egyről kettőre rovatunkban olvashatnak.