Az AAM marketingvezetőjeként Polonkai Emese koordinálja ezentúl a vállalat magyarországi és nemzetközi marketingtevékenységét. A szakközgazdász végzettséggel rendelkező szakember több multinacionális cégnél szerzett tapasztalatot, így dolgozott az Olivetti Magyarország, illetve a Hasbro Kelet-Közép Európa marketingrészlegén.
Később a Johnson&Johnsonhoz csatlakozott, ahol tíz éven keresztül foglalkozott márka- és kategóriamenedzsmenttel, piackutatási projektek vezetésével és nemzetközi kiskereskedelmi láncok menedzselésével.
A marketing szakember tapasztalatait az AAM nem csupán Magyarországon, de a vállalat nemzetközi terjeszkedése során is hasznosítani fogja, áll a társaság közleményében.
Polonkai Emese az aktív kikapcsolódás híve, így szabadidejében gyakran kirándul, illetve túrázik férjével és két gyermekével.
További karrier híreket Egyről kettőre rovatunkban olvashatnak.