Hunyady László, szakmai pályafutást a Modern Üzleti Tudományok Főiskolájának elvégzése után az Unilever Magyarország Kft.-nél kezdte értékesítés és marketing területen, majd két évet töltött a Borsodi Sörgyárnál brand managerként. Új kihívásokat keresve 2001-től a Zwack Unicum Rt.-nél folytatta karrierjét senior brand manageri pozícióban, nevéhez fűződik az Unicum új ízvariánsának, az Unicum Nextnek bevezetése illetve az Unicum márka újrapozícionálása, amely jelentősen megfiatalította és modernizálta a márkát. A későbbiekben az Unicum Next ohioi tesztelésén és amerikai bevezetésén dolgozott.
Hunyady László a jövőben a BAT Hungary márkastratégiájáért lesz felelős. A menedzser angol és német nyelven beszél. Szabadidejében egy kispályás focicsapat játékosaként a csapat életét szervezi, de szívesen utazik és búvárkodik is.
További karrierhíreket az mfor.hu Egyről a kettőre rovatában talál.