1p

Nemrégiben új márkamarketing-vezetőt nevezett ki hazánk piacvezető dohányipari cége, a BAT. Hunyady László számos jelentős nemzetközi háttérrel bíró hazai vállalatnál szerzett brand manageri tapasztalatot, mielőtt csatlakozott a BAT Hungary csapatához.

Hunyady László, szakmai pályafutást a Modern Üzleti Tudományok Főiskolájának elvégzése után az Unilever Magyarország Kft.-nél kezdte értékesítés és marketing területen, majd két évet töltött a Borsodi Sörgyárnál brand managerként. Új kihívásokat keresve 2001-től a Zwack Unicum Rt.-nél folytatta karrierjét senior brand manageri pozícióban, nevéhez fűződik az Unicum új ízvariánsának, az Unicum Nextnek bevezetése illetve az Unicum márka újrapozícionálása, amely jelentősen megfiatalította és modernizálta a márkát. A későbbiekben az Unicum Next ohioi tesztelésén és amerikai bevezetésén dolgozott.

Hunyady László a jövőben a BAT Hungary márkastratégiájáért lesz felelős. A menedzser angol és német nyelven beszél. Szabadidejében egy kispályás focicsapat játékosaként a csapat életét szervezi, de szívesen utazik és búvárkodik is.

További karrierhíreket az mfor.hu Egyről a kettőre rovatában talál. 

Menedzsment Fórum 

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!