December elején távozott az Origo Adhouse eddigi médiaértékesítési igazgatója, Somogyi Péter Pál, aki majd egy évtizedet töltött az Origónál. Információink szerint az év végével elhagyja a céget Gazsó Gábor médiaértékesítési igazgatóhelyettes is. Utóbbi 2001 áprilisa óta dolgozott az Origo értékesítési csapatában. Mindkét szakember az online média közelében folytatja szakmai pályafutását.
A távozókat a vállalat belső körből pótolja. Komáromi Csilla Rita az új médiaértékesítési igazgató, míg helyettese Pócsi Tamás lesz az Origo Adhousenál.
Komáromi Csilla Rita a magyar onlinemarketingesek első generációjához tartozik. 2000-ben érkezett az RTL Klubhoz, ahol hat évig tevékenykedett. Többek között crossmédiás tapasztalatokat szerzett, amelyek során az internetet a képernyős, teletextes, illetve mobil platformok szinergiájába vonta be. A szakember 2006-ban igazolt az Origo médiaértékesítési csapatához.
A most kinevezett médiaértékesítési igazgató munkáját helyettesként segíti Pócsi Tamás, aki 2001-ben érkezett az akkori Axelero Rt.-hez, így alapító tagja és szakmai motorja a jelenlegi értékesítési csapatnak. Eddigi feladata a direkt hirdetők kiszolgálása volt, amely a legösszetettebb területe az Origo Adhouse munkájának. Az operatív szervezőmunka mellett Pócsi Tamás gondoskodott az értékesítési munka jogi, szerződéses hátterének megteremtéséről, a sales munkát támogató marketingtanácsadás kialakításáról, illetve a technikai fejlesztések koordinálásáról is.
Az Origo Adhouse új értékesítési igazgatója, Komáromi Csilla tagja az Interactive Advertising Bureau (IAB) Magyarország kilenctagú elnökségének, amely szakmai szervezet 2008. november 18-i megalakulása óta segíti a hazai interaktív és digitális média marketingnövekedését.
További karrier híreket Egyről a kettőre rovatunkban olvashatnak.
Az mfor.hu az Origo Adhouse tagja, lapunk médiaértékesítését ők végzik.