2p

Alapos változások elé néz az Origo Adhouse, a legnagyobb eléréssel rendelkező hazai online médiacsoport értékesítési csapata. Távozik ugyanis az Origo Adhouse eddigi két vezetője, Somogyi Péter Pál és Gazsó Gábor. Így 2008. december 6-ától Komáromi Csilla Rita személyében új médiaértékesítési igazgató áll az Origo Adhouse élén.

Komáromi Csilla

December elején távozott az Origo Adhouse eddigi médiaértékesítési igazgatója, Somogyi Péter Pál, aki majd egy évtizedet töltött az Origónál. Információink szerint az év végével elhagyja a céget Gazsó Gábor médiaértékesítési igazgatóhelyettes is. Utóbbi 2001 áprilisa óta dolgozott az Origo értékesítési csapatában. Mindkét szakember az online média közelében folytatja szakmai pályafutását.

A távozókat a vállalat belső körből pótolja. Komáromi Csilla Rita az új médiaértékesítési igazgató, míg helyettese Pócsi Tamás lesz az Origo Adhousenál.

Komáromi Csilla Rita a magyar onlinemarketingesek első generációjához tartozik. 2000-ben érkezett az RTL Klubhoz, ahol hat évig tevékenykedett. Többek között crossmédiás tapasztalatokat szerzett, amelyek során az internetet a képernyős, teletextes, illetve mobil platformok szinergiájába vonta be. A szakember 2006-ban igazolt az Origo médiaértékesítési csapatához.

Pócsi Tamás

A most kinevezett médiaértékesítési igazgató munkáját helyettesként segíti Pócsi Tamás, aki 2001-ben érkezett az akkori Axelero Rt.-hez, így alapító tagja és szakmai motorja a jelenlegi értékesítési csapatnak. Eddigi feladata a direkt hirdetők kiszolgálása volt, amely a legösszetettebb területe az Origo Adhouse munkájának. Az operatív szervezőmunka mellett Pócsi Tamás gondoskodott az értékesítési munka jogi, szerződéses hátterének megteremtéséről, a sales munkát támogató marketingtanácsadás kialakításáról, illetve a technikai fejlesztések koordinálásáról is.

Az Origo Adhouse új értékesítési igazgatója, Komáromi Csilla tagja az Interactive Advertising Bureau (IAB) Magyarország kilenctagú elnökségének, amely szakmai szervezet 2008. november 18-i megalakulása óta segíti a hazai interaktív és digitális média marketingnövekedését.

További karrier híreket Egyről a kettőre rovatunkban olvashatnak. 

Menedzsment Fórum 

Az mfor.hu az Origo Adhouse tagja, lapunk médiaértékesítését ők végzik. 

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!