Jelentős átalakuláson megy keresztül a 15 éve alakult interaktív ügynökség kreatív- és médiacsapata. A több mint 100 hazai és nemzetközi díjjal elismert cég külön az insight-ok felkutatásáért és ötleteinek frissességéért felelős teamet állított fel. Az újjászerveződő Ideateam-et az év elejétől Csikós Gergő vezeti, míg a média üzletág élére Vernyik Imre érkezett.
"A Carnation egyik legnagyobb előnye eddig is a kreatív, média és technológiai kompetenciáinak szimbiotikus kapcsolata volt. Most tekerünk még egyet ezen a felálláson. Több területet lefedő csapatok, közvetlenebb kommunikáció az ügyfelekkel, evidenciák megkérdőjelezése, új irányok és kreatív konfliktusok tudatos keresése és rengeteg kísérletezés. Nagyjából ezek mentén áll fel az Ideateam" – mondta Csikós Gergő, Head of Ideas, akinek nevéhez fűződik többek között a Westel/T-Mobile márkaváltás léghajója és a budapesti TehénParádé.
Új vezető került az ügynökség 6 éve működő, stratégiai tervezéssel, optimalizálással és vásárlással foglalkozó média divíziójának élére. Vernyik Imre az OMD Hungary korábbi stratégiai igazgatói, majd a PHD ügyvezetői pozíciója után egy néhány éves tanácsadói kitérő után érkezett a Carnation-höz Head of media pozícióba. Vernyik így értékeli az ügynökségek jelenlegi szerepét: "Annak, hogy egy üzleti entitáson belül határokat húzunk egyes szakmai divíziók között, főleg szervezetileg van jelentősége. Én abban hiszek, hogy kommunikációról beszélni az egyes szakmai területek teljes integrációja nélkül értelmetlen, és a jövőben egyre értelmetlenebbé válik. A kommunikációt egyre inkább a fogyasztó irányítja, őt pedig egyáltalán nem érdekli, hogy amit lát, az kreatív vagy média, atl vagy btl, online vagy offline. Szerintem egy modern ügynökségnek 2011-ben ezt kell értenie."
További karrier híreket menedzserekről az mfor.hu Menedzserek rovatában olvashatnak.