2p

Magyar Péter lenne jobb a gödörben lévő magyar gazdaságnak vagy Orbán Viktor?
Nem lesz baj abból, hogy a nyugdíjmegtakarításokat ingatlancélra is el lehet költeni?
Online Klasszis Klub élőben Felcsuti Péterrel!

Vegyen részt és kérdezzen Ön is!

2024. november 28. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

Az OMD-től érkezik Vernyik Imre a Carnation média üzletágának élére. A cég az ötletek frissességéért felelős külön csapatot is szervezett Ideateam néven.

Jelentős átalakuláson megy keresztül a 15 éve alakult interaktív ügynökség kreatív- és médiacsapata. A több mint 100 hazai és nemzetközi díjjal elismert cég külön az insight-ok felkutatásáért és ötleteinek frissességéért felelős teamet állított fel. Az újjászerveződő Ideateam-et az év elejétől Csikós Gergő vezeti, míg a média üzletág élére Vernyik Imre érkezett.

Csikós Gergő és Vernyik Imre

"A Carnation egyik legnagyobb előnye eddig is a kreatív, média és technológiai kompetenciáinak szimbiotikus kapcsolata volt. Most tekerünk még egyet ezen a felálláson. Több területet lefedő csapatok, közvetlenebb kommunikáció az ügyfelekkel, evidenciák megkérdőjelezése, új irányok és kreatív konfliktusok tudatos keresése és rengeteg kísérletezés. Nagyjából ezek mentén áll fel az Ideateam" – mondta Csikós Gergő, Head of Ideas, akinek nevéhez fűződik többek között a Westel/T-Mobile márkaváltás léghajója és a budapesti TehénParádé.

Új vezető került az ügynökség 6 éve működő, stratégiai tervezéssel, optimalizálással és vásárlással foglalkozó média divíziójának élére. Vernyik Imre az OMD Hungary korábbi stratégiai igazgatói, majd a PHD ügyvezetői pozíciója után egy néhány éves tanácsadói kitérő után érkezett a Carnation-höz Head of media pozícióba. Vernyik így értékeli az ügynökségek jelenlegi szerepét: "Annak, hogy egy üzleti entitáson belül határokat húzunk egyes szakmai divíziók között, főleg szervezetileg van jelentősége. Én abban hiszek, hogy kommunikációról beszélni az egyes szakmai területek teljes integrációja nélkül értelmetlen, és a jövőben egyre értelmetlenebbé válik. A kommunikációt egyre inkább a fogyasztó irányítja, őt pedig egyáltalán nem érdekli, hogy amit lát, az kreatív vagy média, atl vagy btl, online vagy offline. Szerintem egy modern ügynökségnek 2011-ben ezt kell értenie."

További karrier híreket menedzserekről az mfor.hu Menedzserek rovatában olvashatnak

mfor.hu

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!