2p

„E” mint energia konferencia - fókuszban a megújulóenergia-politika érvényesülése, az energia tárolási lehetőségei, a gáz- és árampiac helyzete, a zöld átmenet finanszírozása, az elektromobilitás jövőképe.

Bankvezérek, neves energiapiaci szakértők, egyetemi tanárok és kutatók a jelen kihívásairól: hallgassa meg Ön is élőben!

2024. május 16. Budapest

Részletek és jelentkezés

Teljesen új megközelítést alkalmazott a Vivendi most elindult V-fon kampányának média- és kreatív feladatait egyaránt ellátó Neo Interactive.

A hirdetők eddig, ha területi célzást akartak megvalósítani, megkeresték a lokális médiumokat, vagy jó esetben direkt marketinget alkalmaztak területi filterezéssel. Az Internet azonban lehetőséget biztosít a hagyományos médiamixtől eltérő gondolkodásra is. Hiszen egyáltalán nem biztos, hogy pl. egy szegedi internetfelhasználót, aki a neten nyilván rengeteg általános, országos szolgáltatást használ, el tudunk érni a kis látogatottságú regionális oldalakon történő reklámozással.

Elméletben már korábban is létezett az a módszer, amit a gyakorlatban és átfogóan először most a Neo alkalmaz: azon online szolgáltatásoknál, melyek használata regisztrációhoz kötött – ingyenes levelezők, webáruházak, online közösségek stb. – technikailag megoldható, hogy a bannerek csak és kizárólag az adott települést, irányítószámot korábban megadó felhasználóknak jelenjenek meg. Azaz pl. egy V-fon területen élő freemail-user, amikor nézi a postáját, a Vivendi reklámokkal találkozik, míg a vele egyidőben ugyanazt az ingyenes levelező szolgáltatást használó budapestinek más bannerek jelennek meg, V-fon biztosan nem.

Sőt, nyilván további targetálás (nem, életkor stb.) is megvalósítható. Ehhez a hatékony – hiszen a fogyasztó számára releváns üzenetet kap – és igen költséghatékony megoldáshoz a reklámok kiszolgálását végző szerver (adszerver) és az adatbázisok szinkronizációjára van szükség.

Mindemellett természetesen hagyományos regionális megjelenéseket és direkt mail-t is kerülnek alkalmazásra a kampányban, mostantól azonban már inkább kiegészítő jelleggel.

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!