2p

Hol éri a magyar gazdaságot a globális recesszió?
Lehet idén is költségvetési osztogatás? Bóvliba vágják Magyarországot?

Online Klasszis Klub élőben László Csabával!
Vegyen részt és kérdezze Ön is a korábbi pénzügyminisztert!

2025. május 7. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

Teljesen új megközelítést alkalmazott a Vivendi most elindult V-fon kampányának média- és kreatív feladatait egyaránt ellátó Neo Interactive.

A hirdetők eddig, ha területi célzást akartak megvalósítani, megkeresték a lokális médiumokat, vagy jó esetben direkt marketinget alkalmaztak területi filterezéssel. Az Internet azonban lehetőséget biztosít a hagyományos médiamixtől eltérő gondolkodásra is. Hiszen egyáltalán nem biztos, hogy pl. egy szegedi internetfelhasználót, aki a neten nyilván rengeteg általános, országos szolgáltatást használ, el tudunk érni a kis látogatottságú regionális oldalakon történő reklámozással.

Elméletben már korábban is létezett az a módszer, amit a gyakorlatban és átfogóan először most a Neo alkalmaz: azon online szolgáltatásoknál, melyek használata regisztrációhoz kötött – ingyenes levelezők, webáruházak, online közösségek stb. – technikailag megoldható, hogy a bannerek csak és kizárólag az adott települést, irányítószámot korábban megadó felhasználóknak jelenjenek meg. Azaz pl. egy V-fon területen élő freemail-user, amikor nézi a postáját, a Vivendi reklámokkal találkozik, míg a vele egyidőben ugyanazt az ingyenes levelező szolgáltatást használó budapestinek más bannerek jelennek meg, V-fon biztosan nem.

Sőt, nyilván további targetálás (nem, életkor stb.) is megvalósítható. Ehhez a hatékony – hiszen a fogyasztó számára releváns üzenetet kap – és igen költséghatékony megoldáshoz a reklámok kiszolgálását végző szerver (adszerver) és az adatbázisok szinkronizációjára van szükség.

Mindemellett természetesen hagyományos regionális megjelenéseket és direkt mail-t is kerülnek alkalmazásra a kampányban, mostantól azonban már inkább kiegészítő jelleggel.

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!