A szakember 2001-ben került a vállalathoz, ahol először üzletfejlesztési menedzserként, majd egy év után a média üzletág - [origo] tartalomfejlesztési osztályvezetőként, 2004 januárja óta pedig üzletfejlesztési és innovációs osztályvezetőként dolgozik. Koltai Péter az elmúlt években olyan termékek piaci bevezetésében vett részt vezetőként, mint például az [origo] Zeneáruház, a T-Online Téka, a Klikkbank és a T-Home TV. Feladatkörébe tartozott többek között az online portfólió és az IPTV (T-Home TV) audiovizuális tartalomfejlesztési és tartalom menedzsment tevékenység ellátása.
Koltai Péter 1996-ban végzett a Miskolci Egyetem Gazdaságtudományi karán, majd 1997-ben az ELTE Jogi karán szerzett másoddiplomát. 1997-ben a PricewaterhouseCoopers Kft-nél kezdett dolgozni, ahol nemzetközi vállalatokból álló ügyfélkörnek nyújtott pénzügyi tanácsadás, valamint vállalati tevékenységek átszervezése és racionalizálása volt a feladata. 1999-ben a Raiffeisen Értékpapír Rt.-nél folytatta pályafutását, ahol pénzügyi tanácsadás, illetve tőke és hitelpiaci projektek koordinálása volt a feladata.
A portál igazgatóság utódjaként nemrég megalakult tartalomszolgáltatási igazgatóság új pozíciójában Koltai Péter az audiovizuális és multimédia tartalmak, illetve szolgáltatások multiplatform (TV, web, mobil) alapú fejlesztéséért és menedzsmentjéért felel. Az ő feladata lesz többek között T-Online saját tartalom fejlesztésének koordinációja, illetve a külső tartalom partneri és szakmai kapcsolatok kezelése.
Menedzsment Fórum