2p

Új pozíciót hozott létre a Mol a nemzetközi márkakommunikáció összehangolására, és a vállalatcsoport belső megújításához kapcsolódó pr-feladatok irányítására. A terület élére kinevezett szakember a Pannon mobilkommunikációs társaságtól érkezett.

Somlyai Dóra

A MOL egy új kommunikációs vezetői pozícióban egyesítette két, nemzetközi kommunikációs területének koordinálását. A cég nemzetközi vállalati kommunikációs vezetője Somlyai Dóra lett január 8-tól. Ő korábban a Pannon vállalati kommunikációs igazgatójaként dolgozott.

A vezető egyik feladata a 31 országban jelenlévő vállalat nemzetközi márkáinak és társaságainak (például: Slovnaft) vállalati kommunikációjának összehangolása és a csoportszintű stratégiai pr-tervek kidolgozása. Ezenkívül ő felel a vállalatcsoport leányvállalatainál folyó belső megújulási programok összehangolásáért és a cégek belső kommunikációjáért.

A MOL a megnövekedett nemzetközi érdekeltségei miatt hozta létre az új pozíciót, amely kiemelt szerepet kapott a cég társasági kommunikációs stratégiájában. A terület Ferencz I. Szabolcs irányítása alá tartozik, aki a MOL csoport kommunikációjáért felelős alelnöke.

Somlyai Dóra 34 éves, marketing szakközgazdász, diplomáit a Közgazdaságtudományi Egyetemen és a Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Főiskolán szerezte. 10 éve dolgozik marketing és kommunikációs területen, korábban a Pannon GSM Távközlési Zrt. vállalati kommunikációs igazgatója volt, előtte a HP Magyarországnál és a Compaq Magyarországnál dolgozott marketingmenedzserként.

További karrier híreket olvashat Egyről kettőre rovatunkban.

Menedzsment Fórum

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!