A MOL egy új kommunikációs vezetői pozícióban egyesítette két, nemzetközi kommunikációs területének koordinálását. A cég nemzetközi vállalati kommunikációs vezetője Somlyai Dóra lett január 8-tól. Ő korábban a Pannon vállalati kommunikációs igazgatójaként dolgozott.
A vezető egyik feladata a 31 országban jelenlévő vállalat nemzetközi márkáinak és társaságainak (például: Slovnaft) vállalati kommunikációjának összehangolása és a csoportszintű stratégiai pr-tervek kidolgozása. Ezenkívül ő felel a vállalatcsoport leányvállalatainál folyó belső megújulási programok összehangolásáért és a cégek belső kommunikációjáért.
A MOL a megnövekedett nemzetközi érdekeltségei miatt hozta létre az új pozíciót, amely kiemelt szerepet kapott a cég társasági kommunikációs stratégiájában. A terület Ferencz I. Szabolcs irányítása alá tartozik, aki a MOL csoport kommunikációjáért felelős alelnöke.
Somlyai Dóra 34 éves, marketing szakközgazdász, diplomáit a Közgazdaságtudományi Egyetemen és a Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Főiskolán szerezte. 10 éve dolgozik marketing és kommunikációs területen, korábban a Pannon GSM Távközlési Zrt. vállalati kommunikációs igazgatója volt, előtte a HP Magyarországnál és a Compaq Magyarországnál dolgozott marketingmenedzserként.
További karrier híreket olvashat Egyről kettőre rovatunkban.
Menedzsment Fórum