
Kinevezésével az ügynökség célja a BTL-kampányokhoz kapcsolódó klasszikus pr-feladatok mellett a Createam saját pr-tevékenységének erősítése, az ügyfelek teljes körű, belső és külső kommunikációjának tervezése, komplex pr-stratégiák kidolgozása - áll a cég szerkesztőségünkhöz eljuttatott közleményében.
Hernádi Eszter a GGK Directnél dolgozott pr-managerként, ezt megelőzően pedig a Noguchi Porter Novelli acoount executive-ja volt 2001 és 2005 között. Korábban dolgozott a Diamond Congress Konferenciaszervező cégnél is.
Pichovszky Domonkos, a Createam ügyfélkapcsolati igazgatója elmondta: nem kívánunk a klasszikus vállalati pr-piacára betörni, ugyanakkor ma már egy valóban integrált BTL-kampány nem nélkülözheti a hatékony pr-elemeket. Ezeket az eddig is jól érzékelhető megrendelői igényeket szeretnénk a jövőben kiszolgálni házon belüli erőforrásokkal.