Az alapítók célja, hogy képesek legyenek kielégíteni nemzetközi vállalatok helyi és külföldi pr-kommunikációs igényeit Európa, majd a világ bármelyik piacán. Az alapító 14 ügynökség 20 országban van jelen irodáival.
Az ügynökségláncot - a német jog szerint - egyesületként jegyezték be, tevékenységét a már levédetett 27&More márkanév alatt végzi. A szoros együttműködés mellett minden egyes tagügynökség megtartja függetlenségét, önállóságát.
"A gyors terjeszkedés mellett kiemelt hangsúlyt kap a hálózat belső integrálása, programjainkat, képzésünket, belső kommunikációs hálózatunkat úgy építjük fel, hogy a nemzetközi vérkeringésben az ügynökségek minden munkatársa részt tudjon venni" – közölte Sarlós Gábor, a PeppeR 21 PR Ügynökség ügyvezető igazgatója, az ügynökséglánc alelnöke.
MTI/Menedzsment Fórum