A vezető azt is bejelentette, hogy a cég rövidesen elhagyja az ezer négyzetméteres budaörsi raktárépületet, és várhatóan az M5-ös és M0-ás csomópontjához költözik. Ezt a még épülő, 1500-2000 négyzetméteres raktárt igény esetén tovább lehet bővíteni, s a budaörsinél modernebb lesz. A bérlésről már több logisztikai központtal, például a BILK-kel is tárgyaltak, végleges megállapodás azonban egyelőre nem született.
Az árbevétel-növeléssel párhuzamosan új alkalmazottakat is felvesz majd a cég: számuk a jelenlegi 30-ról 40-re fog emelkedni év végre, válaszolta az igazgató az mfor.hu kérdésére. A társaság emellett alvállalkozókkal is kapcsolatban áll: a belföldi szállítmányozást 15-20 kamion szolgálja ki, egy alvállalkozó szervezésében, a mintegy 50 kamiont igénylő nemzetközi szállítmányozás pedig 10-15 alvállalkozónak kínál munkát.
A társaság céljai között szerepel, hogy idővel egész Közép-Kelet-Európát lefedje. Ennek szellemében még az idén leányvállalatot alapít Szlovéniában, Lettországban és Ukrajnában. Itthon eddig - többek között - a Magyar Suzukival, a Delphivel és Linamarral kötött szállítási szerződést.
A világ egyik vezető autóipari vállaltcsoportjának, a francia PSA Peugeot Citroënnek a száz százalékos tulajdonában lévő Gefco világszerte mintegy 12 ezer dolgozót foglalkoztat, 2006-ban 3,2 milliárd forgalmat bonyolított. A társaság 2005-ban nyitott képviseletet Magyarországon, leányvállalata 2006 óta működik.
W. B.Menedzsment Fórum