Jelenleg a szervezet összes reklámigényét két ügynökségi hálózat elégíti ki, nevezetesen a Saatchi and Saatchi Közel-Keleten és Afrikában, illetve a Tequila Közép- és Kelet-Európában. A Visa CEMEA azonban azt tervezi, hogy a jövőben az összes reklámmegbízást egyetlen ügynökségi hálózatnak adja, amelynek így a szervezet minden reklámigényére teljes körű megoldást kell szállítania.
Alex Craddock, az ügynökség kiválasztásáért felelős marketingvezető így nyilatkozott: "Annak a kétszámjegyű növekedésnek köszönhetően, amelyet a Visa CEMEA régiója immár öt éve produkál, a fizetési kártyák használata mára a régióban élő fogyasztók nagy része számára a mindennapi élet részévé vált. E növekedés egyenes következménye, hogy ma már sokkal inkább stratégiai és márkaorientált, mintsem a korábbiakban érvényesülő taktikai és promóciós jellegű megközelítésre van szükség a szervezet reklámtevékenységeiben."
A több nemzetközi hálózattal folytatott tárgyalásokat követően négy hálózat került fel az előválogatottak listájára a BBDO Worldwide, a Grey Worldwide, a Lowe Worldwide és a Saatchi & Saatchi (a jelenlegi megbízott).A Saatchi & Saatchi látja el a Visa EU reklámszükségleteit; ezt a megbízást a válogatás nem érinti. A Visa CEMEA médiaügyeit a Mediaedge:CIA kezeli; ezt a megbízást ugyancsak nem érinti a válogatás.
Új regionális ügynöksége lehet a Visanak
A Visa International Közép- és Kelet-Európát, a Közel-Keletet és Afrikát magába foglaló CEMEA régiója ma bejelentette, hogy megkezdte azon reklámügynökség kiválasztását, amely - mint az előválogatott ügynökségek közül legalkalmasabb - megbízást kaphat a szervezet több millió fontos reklámköltségvetésének kezelésére.