A külső és belső fejlesztések célja, hogy az Est a felnövekvő új nemzedék számára is ugyanazt jelentse, mint az előző generációknak: "több mint egy hiteles, informatív és szórakoztató lap – egy igazi szeretetmárka", áll a lapunkhoz eljuttatott közleményben. A Pesti Est a vele együtt felnőtt generációnak és a vele most egyidős, tizenéves fiatalok számára is egyszerűen, átláthatóan és könnyen hozzáférhetően kíván tartalmakat nyújtani.
"Letisztult formában és szerethetően adunk információt arról, hogy a szabadidőt miképp lehet izgalmasan eltölteni" - nyilatkozta a megújult lapról Schindler Endre, a cég kereskedelmi- és marketingigazgatója.
Schindler szerint az új koncepció célja, hogy a Pesti Est a lassan már átláthatatlan programhalmaz helyett egy nélkülözhetetlen "trend-navigációs" eszközzé váljon. "Ezért mostantól lényegesen nagyobb teret adunk az ajánlóknak, a kritikáknak, a véleményeknek és a háttéranyagoknak, olvasnivalóval szolgálva egy egész hétre."
A megújuló design átlátható vizuális világot mutat: a rovatok közti eligazodást például az oldalak tetején megjelenő navigációs csík segíti. A korábbinál több kép színesíti az új lapot, érdekes képkivágásokkal, izgalmas beállításokkal. Az új Pesti Est színvilágában a meleg színek és nagy kontrasztok dominálnak, a betűtípus kiválasztásánál pedig a tiszta, világos, klasszikus értékeket képviselő betűtípusok kerültek előtérbe.
A tartalom az olvasmányosabb, személyesebb hangvétel felé tolódik el, ismert és hiteles szerzők cikkeinek megjelentetésével. Az eddiginél hangsúlyosabban jelennek meg az új lapban az ajánlók és kritikák, s a megújult lap jellegzetessége a "kézzel írt" kiszólások az olvasókhoz, valamint a külön jelzett szerkesztőségi ajánlások.
Számos új rovat is megjelenik majd: így például az adott szakmában hiteles tartalomszolgáltatók bevonásával elindul a trend rovat, és - szintén külsős szakértőkkel - startol a gasztro rovat. Emellett a frekventált televíziók műsoraiból is talál majd válogatást az olvasó.
Menedzsment Fórum