2p

Tudni szeretné, mi vár Önre 2025-ben?
Mit okoz, hogy ingatlancélra is elkölthetőek a nyugdíjmegtakarítások?
Hogyan érinti ez a piacokat, merre mennek az ingatlanárak és az épitőipari árak?
Pogátsa Zoltán, Farkas András, Nagygyörgy Tibor
és sok más kíváló szakértő ezúttal élőben osztja meg nézeteit!

Találkozzunk személyesen!

2024. november 21. 16:00 Budapest

Részletek és jelentkezés itt

Az internetes tartalomszolgáltatás finanszírozása olyan probléma, melynek megoldására már számos elképzelés forgalomba került, de egyik sem váltotta be a hozzá fűzött reményeket. A tőzsdei árak zuhanása alaposan megtépázta a vezető média vállalkozásokat, így most újra fokozott érdeklődés kíséri a témát.

A távlati megoldások körvonalazódása mellett azonnali lépésekre is szükség van. A Forrester Research szakértői úgy látják, hogy a nagy média vállalkozásoknak fel kell hagyni az óriás-webhelyek üzemeltetésével (ilyen volt például a több ismert médiavállalkozást tömörítő Pathfinder.com , vagy a nemrég bezárt Go.com). Az ilyen szuperportálok nem képesek olyan ismerté válni, mint azok a márkák, amelyeket összefog. Ezért a tapasztalatok azt mutatják, hogy szuperportálok nem segítik az egyes márkákat, hanem egyenesen elnyomják azokat.

Nem vált be az az egy éve még üdvözítőnek tartott stratégia sem, mely szerint a média vállalatok külön cégbe vitték ki internetes részlegüket. Manapság a szakértők az internetes tapasztalatoknak az egész szervezetet átfogó alkalmazásáról beszélnek. Kedvezőtlenek a tapasztalatok a különféle forrásból származó tartalom újrahasznosításával. Ehelyett az olyan moduláris tartalom készítését kell megtanulni, mely különböző, az adott helyzetnek és közönségnek leginkább megfelelő csatornán keresztül juttatható el a közönséghez.

A kutatások szerint manapság a legnagyobb esélye az olyan integrált információs webhelyeknek van, mint a CNN.com, vagy a Weather.com. Ezeken a webhelyeken jól körülhatárolható milyen információra számíthatnak a felhasználók, ugyanakkor viszonylag olcsó az egyébként már off-line létező anyagok átalakítása. Az on-line információs kiadványokkal szemben a szórakoztató webhelyeknek csak egyetlen célja lehet: a promóció. Minden olyan on-line elköltött dollár, mely nem valamilyen off-line program promócióját szolgálja kidobott pénz.

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!