A szakember idegenforgalmi és szálloda szakon végzett szakközgazdászként a Budapesti Gazdasági Főiskolán, később, 2009-ben pedig a CEU Business School nemzetközi MBA fokozatát is megszerezte. Az egyesült államokbeli szállodai gyakorlatát követően nemzetközi reklámügynökségeknél (DDB Budapest és Publicis) helyezkedett el, majd 4 év után az ügyféloldali marketing területére váltott: a Citibank kommunikációs osztályát építette fel és egyben vezette több mint 6 éven keresztül. Ezután a bankon belül váltott pozíciót, és 2 évig a Citigold privát banki üzletága számára dolgozta ki a hálózaton belül globális elismerést is hozó Citigold Club lojalitás-program stratégiáját. Emellett különböző használatösztönző és aktiváló kampányokat vezetett és rengeteg rendezvényt bonyolított le az ügyfelek nagy megelégedésére.
Új pozíciójában a METRO hagyományos marketing feladataiért lesz felelős, amely lefedi az induló klasszikus ATL kampányokon túl a METRO sajátmárkás termékcsoportjainak brand menedzsmentjét és ehhez kapcsolódó aktivitásokat, a kommunikációhoz kapcsolható PR megjelenéseket, az instore marketing felületek hatékony kiépítését és hasznosítását, a különböző vevőcsoportoknak szóló lojalitásprogramok támogatását, valamint az arculati és kommunikációs eszközök fejlesztését is.
MTI