2p

A METRO Kereskedelmi Kft. marketinges csapatát új szakember erősíti Juhász Attila személyében, aki 2010 novemberében csatlakozott a METRO-hoz mint Márkamenedzsment osztályvezető.

A szakember idegenforgalmi és szálloda szakon végzett szakközgazdászként a Budapesti Gazdasági Főiskolán, később, 2009-ben pedig a CEU Business School nemzetközi MBA fokozatát is megszerezte. Az egyesült államokbeli szállodai gyakorlatát követően nemzetközi reklámügynökségeknél (DDB Budapest és Publicis) helyezkedett el, majd 4 év után az ügyféloldali marketing területére váltott: a Citibank kommunikációs osztályát építette fel és egyben vezette több mint 6 éven keresztül. Ezután a bankon belül váltott pozíciót, és 2 évig a Citigold privát banki üzletága számára dolgozta ki a hálózaton belül globális elismerést is hozó Citigold Club lojalitás-program stratégiáját. Emellett különböző használatösztönző és aktiváló kampányokat vezetett és rengeteg rendezvényt bonyolított le az ügyfelek nagy megelégedésére.

Új pozíciójában a METRO hagyományos marketing feladataiért lesz felelős, amely lefedi az induló klasszikus ATL kampányokon túl a METRO sajátmárkás termékcsoportjainak brand menedzsmentjét és ehhez kapcsolódó aktivitásokat, a kommunikációhoz kapcsolható PR megjelenéseket, az instore marketing felületek hatékony kiépítését és hasznosítását, a különböző vevőcsoportoknak szóló lojalitásprogramok támogatását, valamint az arculati és kommunikációs eszközök fejlesztését is.

MTI

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!