Busák István a Budapesti Gazdasági Főiskolán szerzett nemzetközi üzleti és média szakos képzést, majd a Kirowski Zrt.-nél és a Publicis Modem-nél magyar és nemzetközi ügyfelek hirdetési és marketing feladatait látta el, amely során online, print és outdoor kampányok tervezését, kreatív gyártását és kivitelezését felügyelte 32 országban.
Új pozíciójában a HP három üzletága közül a Személyi Számítógépek Üzletág magyarországi marketing feladataiért felel majd, áll a társaság közleményében.
„Örömmel tölt el, hogy csatlakozhatok a HP legdinamikusabban fejlődő üzletágának csapatához és munkámmal támogathatom HP termékek értékesítését.” – mondta Busák István. A 2008 októberében zárult gazdasági évben ugyanis a PSG üzletág érte el a legnagyobb növekedést a cég három üzletágán belül.
További karrierhíreket Egyről a kettőre rovatunkban olvashatnak.