Öt-hat évvel ezelőtt, szinte még alig volt vállalati weboldal, mára már ez is kevés a versenyben maradáshoz. Új technikák jelennek meg, melyek segítségével, sokkal közelebb tudunk kerülni a fogyasztókhoz, és személyre szabottabbá tehetjük üzeneteinket. Az online marketing nem csak egy kiegészítő része lett a marketingnek, hanem napjaink egyik legdinamikusabban fejlődő ágazatává nőtte ki magát.
Vajon mit hoz a jövő? A legfrissebb online marketing trendekkel, újdonsült alkalmazásokkal és esettanulmányokkal fűszerezve kerül megrendezésre a Menedzsment Fórum, V. Marketing Konferenciája, mely május 6-án várja szeretettel az érdeklődőket a Danubius Hotel Gellértben. Az eseményen olyan technikákat mutatunk be - gyakorlati példákon keresztül -, mint például a hosszú farok (long tail) üzletpolitika vagy a niche marketing, amely segíti napjaink menedzserét, hogy hatékonyabb és ez által sikeresebb legyen a piacon.
Az EVO Media Kft. által szponzorált konferenciánkon megismerhetjük a blogok és közösségi site-ok adta lehetőségeket Weisz Attilától, a Coca Cola Magyarország Szolgáltató Kft. regionális digitális marketingvezetőjétől. Az esemény panelbeszélgetésében belátást kaphatnak a résztvevők, hogy mire alkalmas egy CT alapú kampány, milyenek az igazi online márkaépítő megoldások és miként mérhető egy online kampány márkaerősítő hatása. A fórum résztvevői között köszönthetjük többek között Horváth Magyary Nórát, a K&H Bank Zrt. kommunikációs ügyvezető igazgatóját, Ács Tamást, a Gemius Research Hungary Kft. cégvezetőjét, illetve Erős Attilát, az EURO RSCG vezető munkatársát.
Tudjon meg Ön is többet, hogy lépést tarthasson a változásokkal! Minden érdeklődőt szeretettel várunk!
A Menedzsment Fórum regisztrált olvasói számára on-line regisztráció esetén egyedi kedvezményt biztosítunk a részvételi díjból.
További információk és jelentkezés
Utolsó jegyek még igényelhetők!