1p

A helyi médiumokra szakosodott, médiatervezéssel és médiavásárlással foglalkozó, független optimalizáló cég alakult USP Kft. néven - tájékoztatta az MTI-t az új médiavállalkozás kedden.

Vajdics Ádám, az USP Kft. ügyvezetője, a cég tulajdonosa elmondta: a vállalkozás ötmillió forintos alaptőkével jött létre, és működésének első teljes gazdasági évében, azaz 2009-ben, kétszázmillió forint körüli árbevétellel kalkulál.

A lokális, vagyis a helyi reklámkampányokra az utóbbi időben egyre nagyobb az igény. A piacon felismerték a regionális médiumok jelentőségét, hatékonyságnövelő potenciáját - véli Vajdics Ádám.

A cég közleménye szerint az ehhez alkalmazkodó szolgáltatás-portfóliójukkal úttörőnek számítanak a magyar piacon.

Az ügynökség az úgynevezett az egykapus kommunikációt kínálja ügyfelei számára. A cégen keresztül ugyanis az egész országra kiterjedően elérhetők a megyei napilapok, helyi rádiók, regionális tematikájú portálok.

MTI/Menedzsment Fórum 

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!