A Vodafone Magyarország két új szervezeti egységet hoz létre annak érdekében, hogy rugalmasabban reagáljon a piaci kihívásokra.
A lakossági üzletág az egyéni előfizetők igényeire kíván összpontosítani. A szervezeti egységbe tartozik a lakossági marketing, a lakossági értékesítés és a lakossági ügyfélszolgálati tevékenység is. A szervezeti egységet Podhorányi László, a jelenlegi ügyfélszolgálati igazgató fogja vezetni. A vállalati üzletág pedig a vállalkozások, vállalatok és az államigazgatási intézmények igényeit kívánja kiszolgálni. A szervezeti egységbe tartozik a vállalati marketing, a vállalati értékesítés, valamint a vállalati ügyfélszolgálat is. Az üzletág vezetését a megfelelő jelölt kiválasztásáig – megbízott vezetőként – Ürögi Zsolt látja el.
A lakossági és vállalati üzletágak munkáját új szervezeti egységek is segítik. A stratégia, márka és kommunikációs csoport a cég stratégiájáért és tervezési folyamataiért lesz felelős. A szervezeti egységet Peter Boucher vezeti, aki eddig a marketingigazgatói posztot töltötte be. A távközléspolitika és operációs csoport felel a cég távközléspolitikai tevékenységéért, valamint a munkakörnyezettel, logisztikával és a jogi feladatokkal kapcsolatos funkciókért. A szervezetet Marchhart Pál vezeti majd, aki eddig a szabályozási terület vezetője volt.
A pénzügyi terület eddigi vezetője, Lovászné Schwartz Beáta hét év után távozik a Vodafone Magyarországtól. A szervezetet megbízott igazgatóként Muriel Anton, a Vodafone csehországi pénzügyi igazgatója fogja irányítani a megfelelő jelölt kiválasztásáig. A humán erőforrás terület vezetője Gothárdi Ibolya, aki néhány hete csatlakozott a Vodafone Magyarország csapatához, míg a technológiai terület vezetője továbbra is Döbrőssy Gábor marad, áll a társaság közleményében.