Az új struktúra szerint 2008. január 1-jével az újonnan létrejövő Lakossági Szolgáltatások Üzletág lefedi mind a mobil, mind a vezetékes lakossági termékek és márkák (T-Mobile, T-Com, T-Online) teljes körű marketing-, értékesítési és ügyfélkapcsolati tevékenységét.
A Vállalati Szolgáltatások Üzletág a kiemelt üzleti partnerek (a nagyvállalati ügyfélkör), valamint a kis- és középvállalati ügyfélkör részére nyújt T-Systems márkanév alatt mobil- és vezetékes távközlési, valamint infokommunikációs és rendszerintegrációs szolgáltatásokat, amely magában foglalja a marketing-, értékesítési és ügyfélkapcsolati tevékenységeket.
Létrejön az Új Üzleti Területek és Üzletfejlesztési Üzletág, amelybe a tartalom-, média- és egyéb, nem hozzáférési szolgáltatások tartoznak, emellett az új üzleti területek fejlesztéséért és az innovációs tevékenység koordinálásáért felel. Ennek megfelelően ide kerülnek a T-Online Magyarországból 2007 októberétől kiváló média- és tartalomszolgáltatási tevékenységek is, számol be a Napi Gazdaság.