A vállalat tervei szerint a növekedés tovább folytatódik. Március elején indul a Gefco Spécial elnevezésű prémium expressz szolgáltatás, amely a magyar piacon még kevéssé ismert megoldást valósít meg, áll a társaság közleményében.
A szolgáltatás keretén belül az ügyfél a Gefco megkeresése után 30 perccel szállításra vonatkozó megoldási javaslatot kap, 120 percen belül felveszik az árut, és Európában az árufelvételtől számítva akár 6-10 órán belül ki is szállítják a megrendelt terméket.
A megoldás elsősorban ipari termelőknek és beszállítóknak ideális, hiszen így elkerülhető az alkatrészhiány miatti fennakadás egy gyártási, szervizelési folyamatban. Ez a szolgáltatás a vállalat nyugat-európai leányvállalatainál már évek óta elérhető, 2007-ben globálisan 52 ezer alkalommal vették igénybe.
További portfólióbővítés és idei újdonság a reptéri iroda megnyitása. A társaság eddig is jelen volt a ferihegyi reptéren, de mostanáig ügynöke révén. Áprilistól azonban saját kirendeltségen keresztül bonyolítja a légi árutovábbításhoz kapcsolódó folyamatokat.
Az iroda megnyitásával az operációs folyamatok gyorsabbak és zökkenőmentesebbek lesznek, a saját raktár üzemeltetésével pedig a légi szállításhoz kapcsolódó esetleges időszakos tárolásra is lehetőség nyílik.