2p

„E” mint energia konferencia - fókuszban a megújulóenergia-politika érvényesülése, az energia tárolási lehetőségei, a gáz- és árampiac helyzete, a zöld átmenet finanszírozása, az elektromobilitás jövőképe.

Bankvezérek, neves energiapiaci szakértők, egyetemi tanárok és kutatók a jelen kihívásairól: hallgassa meg Ön is élőben!

2024. május 16. Budapest

Részletek és jelentkezés

Gerilla- és vírusmarketing valamint Ambient Media tagozat alakult egyidejűleg a Magyar Reklámszövetségben. A két rokonterület tagozat alapításával tovább erősödött a szövetség tagozati struktúrája.

Az Ambient Media tagozat célja az ambient reklámeszközök és megoldások széleskörű megismertetése a piaccal, az ambient eszközök előnyeinek bemutatása, elfogadottságának növelése és a szegmens fejlesztése, áll a társaság közleményében.

Az Ambient Media tagozat célkitűzései között szerepel az egysíkú médiavásárlási szokások elmozdítása, hatékonysági mérések és azok módszerei kidolgozásának elősegítése, kutatócégekkel való szoros együttműködés kialakítása és kreatív médiafelületek biztosítása a reklámok magasabb elfogadottságának érdekében. A tagozat alapítói: Baráth Károly (Quad Light Media), Bakk Attila (PIXMAN nomadic media), Koren Zoltán (Promogroup).

A Gerilla- és vírusmarketing tagozat célja valamennyi gerilla- és vírusmarketing mechanizmus megismertetése a piaccal, használatának növelése és a szegmens fejlesztése, szakmai érdekképviselet létrehozása a hazai és nemzetközi fórumokon.

„Az olyan piaci folyamatok, mint az alternatív marketingeszközök felértékelődése, illetve egyes hazai gerillakampányok etikai kérdései számos szakmai tennivalót sürgetnek.” – jegyezte meg a tagozat alapításával kapcsolatban az ötletgazda Kaizer Gábor, a ReVISION stratégiai igazgatója.

"A nyugati piacokon a gerilla marketing helyett gyakran a buzz marketing kifejezést használják és az ernyőfogalom alá sorolják a word-of-mouth marketing és vírus marketing megoldásokat, astroturf akciókat  és az ambient megoldásokat. Ezt a dinamikusan növekvő szegmenst szeretnénk összefogni a tagozattal" - tette hozzá.

A tagozat alapító tagjai a ReVISION mellett: a Carbon Group, a Carnation, a Darwin's Marketing Evolution, a Kirowski, az Insomnia, a Leo Burnett, a Mimóza Kommunikáció, a TBWA\Budapest és a PIXMAN nomadic media.

Menedzsment Fórum

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!