Az Ambient Media tagozat célja az ambient reklámeszközök és megoldások széleskörű megismertetése a piaccal, az ambient eszközök előnyeinek bemutatása, elfogadottságának növelése és a szegmens fejlesztése, áll a társaság közleményében.
Az Ambient Media tagozat célkitűzései között szerepel az egysíkú médiavásárlási szokások elmozdítása, hatékonysági mérések és azok módszerei kidolgozásának elősegítése, kutatócégekkel való szoros együttműködés kialakítása és kreatív médiafelületek biztosítása a reklámok magasabb elfogadottságának érdekében. A tagozat alapítói: Baráth Károly (Quad Light Media), Bakk Attila (PIXMAN nomadic media), Koren Zoltán (Promogroup).
A Gerilla- és vírusmarketing tagozat célja valamennyi gerilla- és vírusmarketing mechanizmus megismertetése a piaccal, használatának növelése és a szegmens fejlesztése, szakmai érdekképviselet létrehozása a hazai és nemzetközi fórumokon.
„Az olyan piaci folyamatok, mint az alternatív marketingeszközök felértékelődése, illetve egyes hazai gerillakampányok etikai kérdései számos szakmai tennivalót sürgetnek.” – jegyezte meg a tagozat alapításával kapcsolatban az ötletgazda Kaizer Gábor, a ReVISION stratégiai igazgatója.
"A nyugati piacokon a gerilla marketing helyett gyakran a buzz marketing kifejezést használják és az ernyőfogalom alá sorolják a word-of-mouth marketing és vírus marketing megoldásokat, astroturf akciókat és az ambient megoldásokat. Ezt a dinamikusan növekvő szegmenst szeretnénk összefogni a tagozattal" - tette hozzá.
A tagozat alapító tagjai a ReVISION mellett: a Carbon Group, a Carnation, a Darwin's Marketing Evolution, a Kirowski, az Insomnia, a Leo Burnett, a Mimóza Kommunikáció, a TBWA\Budapest és a PIXMAN nomadic media.