2p

A Magyar Reklámszövetség 2007 májusától új tagozattal bővül. A DiRekTa (Digitális Reklámeszközök Tagozata) hosszas előkészítés után alakult meg azzal a céllal, hogy elősegítse az új generációs reklámeszközök elterjedését, növelje elismertségüket és részesedésüket a piacon, továbbá mérésekkel, kutatásokkal alátámassza azok hatékonyságát.

Az utóbbi években megfigyelhető az a tendencia, miszerint a korábbi statikus felületeket lassanként felváltják a digitális, dinamikus reklámeszközök. A folyamat elindult, azonban a DiRekTa fontos céljának tekinti a növekedés koordinálását, a tagok és a szegmens szereplőinek összefogását.

A kezdeményezéshez az elsők között, már az előkészítés stádiumában csatlakozott a LED fal hirdetési felületekkel rendelkező Lightvision Media Network illetve több más digitális médiatulajdonos is kifejezte belépési szándékát a tagozatba, így a Commonline Rt, a King Média és a Plazmamédia is, áll a társaság közleményében.

"Az utóbbi időben láttuk, hogy a digitális eszközök mind nagyobb és nagyobb teret hódítanak, azonban a hirdetők és média vásárlók kiszolgálása még hiányos. Célunk, hogy a DiRekTa aktív tevékenységével elősegítse a tagok és jövendő tagok munkáját és növekedését" - mondta Botond Szabolcs a tagozat egyik alapítója és vezetője.

"A fogyasztók szemszögéből egy termék/szolgáltatás megítélése nemcsak a reklámon múlik, hanem az azt közvetítő kommunikációs eszközön is. A hirdető feladata az üzenet megfogalmazása mellett a vásárlóhoz vezető leghatékonyabb út megválasztása is" - tette hozzá Füleky Gábor alapító, a Lightvision Media Network képviseletében.

Menedzsment Fórum

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!