Az utóbbi években megfigyelhető az a tendencia, miszerint a korábbi statikus felületeket lassanként felváltják a digitális, dinamikus reklámeszközök. A folyamat elindult, azonban a DiRekTa fontos céljának tekinti a növekedés koordinálását, a tagok és a szegmens szereplőinek összefogását.
A kezdeményezéshez az elsők között, már az előkészítés stádiumában csatlakozott a LED fal hirdetési felületekkel rendelkező Lightvision Media Network illetve több más digitális médiatulajdonos is kifejezte belépési szándékát a tagozatba, így a Commonline Rt, a King Média és a Plazmamédia is, áll a társaság közleményében.
"Az utóbbi időben láttuk, hogy a digitális eszközök mind nagyobb és nagyobb teret hódítanak, azonban a hirdetők és média vásárlók kiszolgálása még hiányos. Célunk, hogy a DiRekTa aktív tevékenységével elősegítse a tagok és jövendő tagok munkáját és növekedését" - mondta Botond Szabolcs a tagozat egyik alapítója és vezetője.
"A fogyasztók szemszögéből egy termék/szolgáltatás megítélése nemcsak a reklámon múlik, hanem az azt közvetítő kommunikációs eszközön is. A hirdető feladata az üzenet megfogalmazása mellett a vásárlóhoz vezető leghatékonyabb út megválasztása is" - tette hozzá Füleky Gábor alapító, a Lightvision Media Network képviseletében.