TV6 néven indít új csatornát a Viasat cégcsoport Magyarországon. Az elsősorban tizennyolc év feletti, férfi nézőket megcélzó csatornán – a VIASAT3-hoz hasonlóan – a minőségi sorozatok és filmek adják a műsorstruktúra gerincét, de animációs és felnőtteknek szóló műsorokat is láthatnak majd a nézők. A TV6-on lesz látható az élő sportközvetítések (UEFA Bajnokok Ligája, Kézilabda Bajnokok Ligája) egy része is. A kimondottan Magyarországra készülő műsorstruktúrával 2008 elején ismerkedhetnek meg a nézők, a tulajdonos ekkora tervezi az indulást.
A gyermekek sem maradnak új csatorna nélkül télire, már folynak a tárgyalások a KidsCo hazai novemberi bevezetéséről. Az előrejelzések szerint a gyermekcsatornát összesen 40 országban élvezhetik a nézők a következő 18 hónapban. A vezető médiavállalatok által létrehozott csatorna 2007. szeptember 20-án indult útjára Európában. A csatorna terjesztésével a Viasat World Limited vállalatot bízták meg Közép-Kelet-Európában, Oroszországban, a Balti államokban és Ukrajnában.
A csatorna-bevezetési hullám nem ér véget a Viasat adóinak megjelenésével. A Népszabadság információi szerint az őszi szezonkezdetből 18 új, magyar adó is ki szeretné venni a részét. Az azonban még kétséges, hogy hánynak sikerül bekerülnie a szolgáltatók csomagjaiba. Mivel a kapacitás adott, a kábelszolgáltatók pedig nem szívesen cserélik le a kedvelt adókat, így leginkább az idegen nyelvű csatornák veszíthetnek az új adók megjelenésével.
Nyerésre esélyesnek tartják a HBO Comedy-t, de valószínűsíthető, hogy az IKO néhány tematikus adója is bekerül a kínálatba. Szintén az ősz egyik nagy durranása lesz az október elsején útjára induló Music Television magyar verziója. Igaz, a zenecsatorna nem szorít ki más potenciális adókat a szolgáltatói csomagokból, a magyar adás a most futó MTV helyén lesz látható.