Mike McCue, a Flipboard vezérigazgatója szerint néhány éven belül a webtartalmak és az online média egyre inkább a nyomtatott megjelenés felé fog orientálódni. Az iPadre fejlesztett, többféle médiatartalmat kínáló alkalmazás is ezt az elgondolást alapozhatja meg, mellyel egy olyan újfajta böngészési élményt akarnak megvalósítani, ami már a nyomtatott lapokra emlékezteti a felhasználót. Az alkalmazás gyakorlatilag a webtartalmakat optimalizálja az érintőképernyős készülékekre (okostelefonok és táblagépek), így bármelyik oldal kényelmesen és korábbinál átláthatóbban böngészhető. Ez azoknak a tartalomszolgáltatóknak is jó lehet, akik nem fejlesztettek az új generációs készülékekre.
McCue szerint a Flipboard segítségével, és a digitális print formának köszönhetően növekedhet az olvasott cikkek száma is, hiszen az alkalmazás könnyen kezelhető, letisztult és átlátható rendszerű. Ráadásul a hirdetések is hasonló stílusban jelennének meg, aminek köszönhetően növekedhet a hirdetési bevétel is. A vezérigazgató ugyanakkor arra is lát módot, hogy a jelenlegi görgetős felület helyett az oldalak egy vonal mentén rendezve lapozhatóvá váljanak, ami szintén növeli a Flipboard digitális printélményét.
A cég elnöke egy évben 10 milliót költ a Flipboard működtetésére, ami az 50 alkalmazottjára számolt 200 ezer dollárt jelenti és a hálózat fenntartásával kapcsolatos költségeket. A jelenlegi tőke így 3 évre fedezi a működési költségeket.
mfor.hu