A közlemény szerint a MEZZ SPV Zrt. értékesítette a Roxy Rádió Műsorszolgáltató Kft-ben birtokolt száz százalékos tulajdonrészét, mellyel a DSH és a Roxy Rádió között a műsoridő értékesítésére vonatkozó megállapodás megszűnik. A műsoridő értékesítésével ezentúl a Target Media Sales Kft. foglalkozik.
A rádió reklámidejének értékesítése a Danubius Kereskedőház Vagyonkezelő Zrt. részéről az ügynökséggel nem rendelkező direkt ügyfeleknek 2007. február 1-én, míg a médiaügynökségeknek és azok ügyfeleinek 2007. március 31-én szűnik meg. A fenti változás nem érinti a Danubius Rádió reklámidejének értékesítését, melyért továbbra is a Danubius Kereskedőház Vagyonkezelő Zrt. felel.
Molnár Ádám ügyvezető elmondta, hogy a szeptemberi adatok alapján a Roxy Rádió a 15-29 éves korosztály 19,10 százalékát érte el, a jövőben az igazgató 20-21 százalékos elérést tervez.