1p

A világon másodikként kóstolhatjuk meg a Coca-Cola Magyarország legújabb, kesernyés üdítőitalát.

Új ízzel bővül a Coca-Cola Kinley márkája. A tonik és a gyömbér üdítő mellett bevezetik a Bitter Rosso névre keresztelt, olasz ízvilágot idéző italt is.



A rubintszínű szénsavas nedűben amaretto aroma van, így a vállalat elsőszámú célcsoportjának a kesernyés ízre nyitott, aperitif-kedvelők számítanak, illetve azok, akik longdrink-alapnak üdítőt választanak. A Bitter Rossót a vállalat kizárólag vendéglátóegységekben forgalmazza.

A speciális ízvilágú üdítők piacán jelent meg idén az új piaci szereplőnek számító Kofola cég is, amely ugyanilyen néven dobta piacra a cseh és szlovák fogyasztók körében már évtizedek óta népszerű, kólára emlékeztető italát.



Menedzsment Fórum

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!