2p

A Noguchi Porter Novelli segíti a Baromfi Termék Tanács kommunikációját. Kommunikációs programjuk felöleli az ágazati médiakapcsolatok gondozását, és a magyar baromfi védjegyre fókuszáló közösségi marketing tevékenységeket.

A Noguchi az általa kidolgozott kommunikációs program keretében kezeli az ágazat sajtókapcsolatait. Médiaklubja rendszeres tájékoztatást ad a baromfiipar aktuális történéseiről, legutóbb például 2007 nagy témájáról, a takarmányválságról. A program kreatív, közvetlenül a fogyasztóhoz szóló részének célja a magyar baromfi védjegy ismertségének erősítésén túl annak az érzelmi kötődésnek a fokozása, amely a magyar fogyasztó és a magyar baromfi között áll fenn.

A tevékenységek középpontjában a „Szárnyas fejvadászok” című szokatlan főzőműsor áll, amely a TV Paprikán kísérhető figyelemmel. Az ételek főzése során talál egymásra a médiaszakács Bede Róbert profizmusa, és a laikus Szőke András néhol kissé esetlen kísérletező kedve, játékos vesződésük közös baromfis tudásunkat, a főzés társasági élményét mutatja fel, áll a társaság közleményében.

A terméktanács a Noguchival karöltve arra is vállalkozott, hogy a magyar szárnyasok különlegességére emlékeztessen. A debreceni Farmer Expo keretében Országos Baromfi szépségversenyt, valamint Kacsa- és Libaúsztató versenyt rendeztek. A különleges show-t a Szőke Andrásból, Fekete Lászlóból, Bede Róbertből, Varga Károlyné baromfitermelőből és Bárány Lászlóból, a terméktanács elnökéből álló zsűri irányította.

Menedzsment Fórum 

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!