A Noguchi az általa kidolgozott kommunikációs program keretében kezeli az ágazat sajtókapcsolatait. Médiaklubja rendszeres tájékoztatást ad a baromfiipar aktuális történéseiről, legutóbb például 2007 nagy témájáról, a takarmányválságról. A program kreatív, közvetlenül a fogyasztóhoz szóló részének célja a magyar baromfi védjegy ismertségének erősítésén túl annak az érzelmi kötődésnek a fokozása, amely a magyar fogyasztó és a magyar baromfi között áll fenn.
A tevékenységek középpontjában a „Szárnyas fejvadászok” című szokatlan főzőműsor áll, amely a TV Paprikán kísérhető figyelemmel. Az ételek főzése során talál egymásra a médiaszakács Bede Róbert profizmusa, és a laikus Szőke András néhol kissé esetlen kísérletező kedve, játékos vesződésük közös baromfis tudásunkat, a főzés társasági élményét mutatja fel, áll a társaság közleményében.
A terméktanács a Noguchival karöltve arra is vállalkozott, hogy a magyar szárnyasok különlegességére emlékeztessen. A debreceni Farmer Expo keretében Országos Baromfi szépségversenyt, valamint Kacsa- és Libaúsztató versenyt rendeztek. A különleges show-t a Szőke Andrásból, Fekete Lászlóból, Bede Róbertből, Varga Károlyné baromfitermelőből és Bárány Lászlóból, a terméktanács elnökéből álló zsűri irányította.