Az Invitel Távközlési Szolgáltató Zrt. integrált online kommunikációs feladatainak elvégzését a 2008 januárjában lezajlott tenderfolyamat eredményeként az Arcus Interactive Group szakértőire bízta, áll a társaság közleményében.
A 2008 végén plusz egy évre hosszabbítható éves szerződés az interaktív ügynökségi csoport három divízióját érinti: az interaktív marketing specialistája, az Arcus Comm koordinálja az együttműködést, továbbá stratégiát és kreatív koncepciót készít, az online médiatervezést- és vásárlást az Arcus Media üzletág végzi, keresőmarketing és keresőoptimalizációs szolgáltatásokat pedig az Arcus Search nyújt az integrált kommunikációs projektben.
"A tenderen a pályázóknak a szakmai hozzáértésen felül az erőforrások megfelelő allokálását és a versenyképes árazást kellett bizonyítaniuk" – hangzott el az Invitel részéről. – "A pályázat nyertese, az Arcus Interactive Group mindezen szempontoknak maradéktalanul megfelel."
Szommer Zsófi, az Arcus Comm ügyfélkapcsolati vezetője elmondta: - „Ez a megbízás fontos kihívás a számunkra. Emellett azt is jelenti, hogy a telco-szegmens vezető szolgáltatói ma már nem boldogulnak biztos alapokon nyugvó, integrált online marketing-kommunikációs megoldások nélkül. Az Invitel választása együttműködésünk során mind full service jellegében, mind hozzáadott értékben igazolja majd magát.”