2p

Magyar Péter lenne jobb a gödörben lévő magyar gazdaságnak vagy Orbán Viktor?
Nem lesz baj abból, hogy a nyugdíjmegtakarításokat ingatlancélra is el lehet költeni?
Online Klasszis Klub élőben Felcsuti Péterrel!

Vegyen részt és kérdezzen Ön is!

2024. november 28. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

Core Digital néven indította el saját ügynökségét a Neo Interactive nemrég kivált stratégiai igazgatója, Székely Szabolcs és Keszte Dóra, korábbi ügyfélkapcsolati igazgató. Fő ígéretük a digitális tudás márkastratégiákba történő beillesztése és az ügyfelek senior szintű kiszolgálása. Első partnereik a Danone és a Sanoma.

A két szakember idén tavasszal hagyta el a legnagyobb hazai, független digitális ügynökséget, a Neo Interactive-ot, hogy Core Digital néven saját full service digitális ügynökséget indítsanak. Céljuk, hogy új szemléletmódot hozzanak a digitális piacra, mely a technológiai megközelítés helyett a klasszikus marketinges gondolkodási és tervezési struktúrákba illeszti a digitális kommunikációt, márkaépítést. Nem kevesebbre vállalkoznak, mint hogy a kütyükáoszból hátralépve, kialakítanak egy régi-új közös nyelvet ügyfél és ügynökség között, ezzel is segítve a senior marketingesek bevonódását a digitális tervezésbe, megnyitva az utat a digitális stratégiai megközelítése, a márkastratégiákba való beillesztése, illetve az offline és online tényleges integrációja felé.  

A cégalapítók meggyőződése, hogy a senior szakemberek bevonása mind ügyfél, mind ügynökségi oldalon elemi feltétele annak, hogy a digitális kommunikáció a hazai piacon is elfoglalja méltó helyét, a taktikai kampányokat felváltsák a komolyabb márkaépítő aktivitások. Ennek érdekében a Core Digital egyik legfontosabb ígérete az senior szintű ügyfélkiszolgálás, folyamatos on-the-job tanácsadás, konzultáció minden ügyfél számára.

Székely Szabolcs korábban a Neo Interactive stratégiai igazgatója, azt megelőzően ügyféloldalon a Heineken / Amstel Sörgyárak marketing igazgatója, illetve a Kraft Foods marketing managere volt.
Keszte Dóra korábban a Neo Interactive ügyfélkapcsolati igazgatója, azt megelőzően médiatervező olyan médiaügynöségeknél dolgozott, mint az OMD és a Café.

mfor.hu

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!