A két szakember idén tavasszal hagyta el a legnagyobb hazai, független digitális ügynökséget, a Neo Interactive-ot, hogy Core Digital néven saját full service digitális ügynökséget indítsanak. Céljuk, hogy új szemléletmódot hozzanak a digitális piacra, mely a technológiai megközelítés helyett a klasszikus marketinges gondolkodási és tervezési struktúrákba illeszti a digitális kommunikációt, márkaépítést. Nem kevesebbre vállalkoznak, mint hogy a kütyükáoszból hátralépve, kialakítanak egy régi-új közös nyelvet ügyfél és ügynökség között, ezzel is segítve a senior marketingesek bevonódását a digitális tervezésbe, megnyitva az utat a digitális stratégiai megközelítése, a márkastratégiákba való beillesztése, illetve az offline és online tényleges integrációja felé.
A cégalapítók meggyőződése, hogy a senior szakemberek bevonása mind ügyfél, mind ügynökségi oldalon elemi feltétele annak, hogy a digitális kommunikáció a hazai piacon is elfoglalja méltó helyét, a taktikai kampányokat felváltsák a komolyabb márkaépítő aktivitások. Ennek érdekében a Core Digital egyik legfontosabb ígérete az senior szintű ügyfélkiszolgálás, folyamatos on-the-job tanácsadás, konzultáció minden ügyfél számára.
Székely Szabolcs korábban a Neo Interactive stratégiai igazgatója, azt megelőzően ügyféloldalon a Heineken / Amstel Sörgyárak marketing igazgatója, illetve a Kraft Foods marketing managere volt.
Keszte Dóra korábban a Neo Interactive ügyfélkapcsolati igazgatója, azt megelőzően médiatervező olyan médiaügynöségeknél dolgozott, mint az OMD és a Café.
mfor.hu