2004-től a SEAT Worldwide reklámbüdzséjét a Grey Worldwide ügynökségi hálózat kezeli, ezzel párhuzamosan a Bates-cel való jelenlegi együttműködés megszűnik.
Lutz Kothe, a Seat marketingkommunikációs igazgatója elmondta: a Greyben az autócég egy olyan tapasztalt partnert talált, amely már ismeri a vállalatot, mivel a már korábban is nyújtott marketing szolgáltatásokat a Seatnak. A váltás új lehetőséget nyit az autómárka életében vélekedett a marketingvezető.
A SEAT az elmúlt időszakban ismét pozitív eredményeket ért el, a közelmúltban mutatták be új márkájukat az Altea-t, amely sikeres fogadtatásra talált. A hazai marketingfeladatokat a Bell látja el, és a Porsche Hungária egyelőre nem tudott információt adni arról, hogy az ügynökségváltás érinti e a magyarországi marketingtevékenységet is.
Új ügynöséggel dolgozik a SEAT
A SEAT globális reklámbüdzséjét a Grey Worldwide ügynökségi hálózat kezeli 2004-től, ezzel párhuzamosan a Bates-cel való jelenlegi együttműködés megszűnik.