1p

Hol éri a magyar gazdaságot a globális recesszió?
Lehet idén is költségvetési osztogatás? Bóvliba vágják Magyarországot?

Online Klasszis Klub élőben László Csabával!
Vegyen részt és kérdezze Ön is a korábbi pénzügyminisztert!

2025. május 7. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

A SEAT globális reklámbüdzséjét a Grey Worldwide ügynökségi hálózat kezeli 2004-től, ezzel párhuzamosan a Bates-cel való jelenlegi együttműködés megszűnik.

2004-től a SEAT Worldwide reklámbüdzséjét a Grey Worldwide ügynökségi hálózat kezeli, ezzel párhuzamosan a Bates-cel való jelenlegi együttműködés megszűnik.

Lutz Kothe, a Seat marketingkommunikációs igazgatója elmondta: a Greyben az autócég egy olyan tapasztalt partnert talált, amely már ismeri a vállalatot, mivel a már korábban is nyújtott marketing szolgáltatásokat a Seatnak. A váltás új lehetőséget nyit az autómárka életében – vélekedett a marketingvezető.

A SEAT az elmúlt időszakban ismét pozitív eredményeket ért el, a közelmúltban mutatták be új márkájukat az Altea-t, amely sikeres fogadtatásra talált. A hazai marketingfeladatokat a Bell látja el, és a Porsche Hungária egyelőre nem tudott információt adni arról, hogy az ügynökségváltás érinti e a magyarországi marketingtevékenységet is.


LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!