2p

A Lastminute Advertising Kft. új ügyvezetője, Cservenka Norbert a HPS-től érkezett a reklámügynökséghez, ahol korábban üzletfejlesztési vezetőként dolgozott. A mindennapi ügymenet koordinálása mellett új munkahelyén meghatározó szerepet vállal majd az üzleti stratégia kialakításában és kivitelezésében.

Cservenka Norbert tíz éves tapasztalattal rendelkezik a BTL területén. Szakmai pályáját 1996-ban kezdte a HPS-nél projekt managerként, majd kreatív igazgatóként folytatta. Ezt követően hosszabb ideig az Egyesült Államokban tartózkodott, ahol 2005-ben szerezte meg MBA diplomáját a Montclair State University management szakirányán. Még ugyanebben az évben a HPS marketingigazgatója lett, majd 2006-tól kezdődően üzletfejlesztési vezetőként új szolgáltatások kialakításával, ügyfelek felkutatásával és megszerzésével foglalkozott a vállalatnál.

A Lastminute Advertising Kft. 2002-ben alakult. Létrejöttét egy kizárólag szövegírással foglalkozó egyszemélyes vállalkozás előzte meg. Elsősorban más reklámügynökségek számára szállított kreatív ötleteket. A mára tíz fővel és kiterjedt üzleti kapcsolatokkal rendelkezik a klasszikus értelemben vett reklámügynökség.

Cservenka Norbert elsősorban az üzleti stratégia tervezésében, az ügyfélkör bővítésében és a szolgáltatások fejlesztésében járul hozzá a vállalat sikeréhez, áll a társaság közleményében.

További karrier híreket Egyről kettőre rovatunkban olvashatnak.

Menedzsment Fórum

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!