Cservenka Norbert tíz éves tapasztalattal rendelkezik a BTL területén. Szakmai pályáját 1996-ban kezdte a HPS-nél projekt managerként, majd kreatív igazgatóként folytatta. Ezt követően hosszabb ideig az Egyesült Államokban tartózkodott, ahol 2005-ben szerezte meg MBA diplomáját a Montclair State University management szakirányán. Még ugyanebben az évben a HPS marketingigazgatója lett, majd 2006-tól kezdődően üzletfejlesztési vezetőként új szolgáltatások kialakításával, ügyfelek felkutatásával és megszerzésével foglalkozott a vállalatnál.
A Lastminute Advertising Kft. 2002-ben alakult. Létrejöttét egy kizárólag szövegírással foglalkozó egyszemélyes vállalkozás előzte meg. Elsősorban más reklámügynökségek számára szállított kreatív ötleteket. A mára tíz fővel és kiterjedt üzleti kapcsolatokkal rendelkezik a klasszikus értelemben vett reklámügynökség.
Cservenka Norbert elsősorban az üzleti stratégia tervezésében, az ügyfélkör bővítésében és a szolgáltatások fejlesztésében járul hozzá a vállalat sikeréhez, áll a társaság közleményében.
További karrier híreket Egyről kettőre rovatunkban olvashatnak.