Paolo Maria Tafuri a római La Sapienza Egyetemen végzett, folyékonyan beszél franciául és angolul. Professzionális karrierjét 1985-ben a társadalmi tanulmányok és kutatások intézetében, a Censis-ben kezdte Olaszországban.

A szakember 1989-ben csatlakozott az Italaquae vállalathoz - mely a Danone ásványvíz gyártó vállalata Olaszországban - és azóta is a Danone oszlopos tagja. Három év pénzügyi területen végzett munkát követően a cég márkamenedzsment csapatában folytatta munkáját és olyan márkákon dolgozott, mint a Boario, a Natia és a Ferrarelle. Hat évvel később a romániai Danone tejtermékgyártó vállalatánál kapott marketing igazgatói megbízást. 2003-ban Romániából Tunéziába helyezték át, ahol 3 évig a Danone és tunéziai vállalkozók közös vállalatának, a Danone Stial ügyvezető igazgatója lett.
2006 júliusától a tapasztalt szakember a Danone Algéria ügyvezető igazgatója lett. E pozícióban, többek között a disztribúciós rendszer fejlesztésével, a termelési eredmények javításával és az ellátási lánc funkció felépítésével sikeresen modernizálta az algériai Danone tejtermékgyártó vállalatát és növelte a márka ismertségét a piacon. Ennek köszönhetően a szervezet, a válság ellenére is képes volt jelentősen növelni a forgalmát.
Menedzsment Fórum