Zsolnai Endre, a Ségécé marketingigazgatója elmondta, az üzletház teljes átalakulása a tervek szerint 2008 szeptemberében fejeződik be. Akkorra komoly bérlőket, népszerű márkákat hoznának, s nem zárta ki annak lehetőségét sem, hogy a GL 2004-es debütálása óta megnyitásra váró emeleti rész irodaként is működne.
Már most több olyan potenciális bérlővel tárgyalnak, akikkel 1-2 héten belül aláírhatják a szerződést. Szeptemberre az alsó szinten 90-95, az emeleten 30-35 százalékos foglaltsággal számolnak. A régi bérlők által felhalmozott nagy összegű bérletidíj-hátralék egy részét már rendezték, többségük továbbra is marad a gyári kiárusító bevásárlóközpontban.
Hosszú távon több egyéb beruházást és fejlesztést is szeretnének megvalósítani, beleértve a bővítést, hiszen a bevásárlóközpont mögötti 11 ezer négyzetméteres terület lehetőséget ad erre.
Az üzemeltetők egyelőre nem várnak kirobbanó sikert a GL Outlettől, hiszen a viharos sorsú épületben a világmárkák mindegyike felmondta a szerződést, ezért drasztikusan visszaesett a bevásárlóközpont látogatottsága. Nagy marketingmunkára lesz tehát szükség, hogy a vásárlók fejében megváltozzon a GL-ről alkotott kép, ezért a Ségécé új megjelenítést, logót tervez, s fontolóra veszi a márkanév megváltoztatását is, számol be a Világgazdaság.