„Az elmúlt két évben jelentősen növekedett a cégek kommunikációs kutatások iránti igénye, s mára elérkezettnek láttuk az időt arra, hogy egy szakmai csapat felállításával külön kutatói divíziót hozzunk létre. A kvantitatív és kvalitatív kutatásaink eredményét felhasználva, és ezeket a megbízó cég menedzsmentjével elemezve alakítjuk ki a vállalat külső- és belső kommunikációs, valamint ehhez kapcsolódóan bizonyos HR szakmai területek stratégiáját” - mondta dr. Schillinger Attila, az Avantgarde Group ügyvezető igazgatója.
A cégcsoport május 29-i ötödik születésnapi rendezvényén jelentette be a bővülést. A kutatói részleg annyiban nyújt mást a hagyományos piackutató cégeknél, hogy elsődleges kutatási területe nem a márkákra, fogyasztói szokásokra és véleményekre összpontosít, hanem a vállalatok külső és belső stratégiai kommunikációs tevékenységének működését és hatékonyságát vizsgálja üzleti kommunikációs és HR tanácsadók bevonásával.
Az első megbízás a Coca-Cola Beverages Magyarországtól érkezett, amelynek – többek között - átfogó belső kommunikációs felmérést végzett a most induló divízió, áll a társaság közleményében.
Az új üzletág vezetője Hancz Marianna, aki ezen feladatát az Avantgarde Group leányvállalatának, a személyzeti tanácsadással foglalkozó Avantgarde Search-nek az ügyvezetői feladataival párhuzamosan látja el.