A hazai vásárlók mellett külföldiek egyaránt nagy számban látogatják az ország keleti régiójának egyetlen outlet központját, jelentős összegeket hagyva kedvenc üzleteikben, tájékoztattak a cég illetékesei.
A május közepe óta működő M3 Outlet Center a nyári szezon ellenére is több mint 11000 látogatót fogad hetente. A rendkívül magas, közel 70 százalékos látogató/vásárló aránynak köszönhetően a forgalmi adatok a bérlőket és az üzemeltetőt igazolják: a kelet-magyarországi régió jelentős vásárlói potenciállal bír. Az első hónapok sikerei újabb márkákat győztek meg arról, hogy érdemes üzletet nyitni az outletben. Ma már a Broadway, a Yellow Cab, a Játék Box és az Optikoutlet széles árukínálatából is válogathatnak a vásárlók, hamarosan pedig a Mango is megnyitja üzletét.
A fejlesztők koncepciója az volt, hogy M3 Outlet Center hasonló szerepet töltsön be Kelet-Magyarország és a szomszédos országok lakóinak életében, amit a parndorfi outlet jelentett sokáig az ország nyugati részén élőknek. A bérlői összetétel kialakításával az M3 Outlet Centerben ugyanolyan magas minőségű szolgáltatások, és áruválaszték várja a vásárlókat, mint a Budapest határában található egységek. Az első ütemben 13 ezer négyzetméteren nyíltak üzletek.
A bérlők között szinte kizárólag világszerte elismert és keresett márkákat találunk: az M3 Outlet Centerben a Benetton, Levi’s, Puma, Triumph, Retro, J. Press, Budmil, Garret, Converse, Gant, Oui, Fila és Replay mellett üzletet nyitott a Nike, Champion, Columbia, Grey Stone, Office Shoes és a Cross is.