Igazi nemzetközi csúcsvezető került a Győri Keksz élére. A szakember diplomáját a Reims-i ESC Business Schoolban szerezte, és számos országban dolgozott már vezető beosztásokban, mielőtt elfogadta volna jelenlegi megbízatását. Közvetlen felettese Frédéric Duverger, a Groupe Danone közép-európai keksz-üzletág vezetője.
A fiatal francia menedzser 1991-ben a LOreál csoportnál kezdte pályafutását. Először Oroszországban dolgozott, ezután Franciaországba került. Végül pedig a LOreal Párizs Kelet-Európáért felelős export-marketingigazgatója lett. 1997-ben visszatért Oroszországba, ahol a cég oroszországi marketingigazgatója volt, majd pedig 1999-ben a társaság új-zélandi vezérigazgatója lett.
Boris Bourdin 2003-ban csatlakozott a Groupe Danone csapatához, amikortól is a Danone cseh édesipari leányvállalatánál, az Opaviánál megüresedett marketingigazgatói pozíciót töltötte be. Innen érkezett hazánkba. Feladata többek között, hogy a legutóbbi néhány hónap jó eredményeit konszolidálja, tovább erősítse a gyártást és forgalmazást, valamint hogy elősegítse a jól ismert magyar édesipari termékek exportját olyan távolabbi helyekre, mint Anglia, de még inkább a környező országokba. Azt is célul tűzte ki, hogy e közép-európai piacok kedvelt termékeit is megismertesse a magyar fogyasztókkal.
Az új vezér lányai Új-Zélandon születtek, s francia, orosz, valamint maori keresztnevük van. Boris Bourdin azt tervezi, következő gyermekének magyar keresztneve lesz.