Toda Kazuhisa vezérigazgatóként 2003 áprilisában vette át elődjétől a Magyar Suzuki Zrt. irányítását. Ideérkezésekor legfontosabb feladata a gyártókapacitás jelentős bővítése, a termelés felgyorsítása és stabilitásának megteremtése, valamint egy új, európai értékesítési hálózat kiépítése volt.
A Suzuki közleménye szerint a gyártókapacitás bővítése részben megtörtént, és az elmúlt évek kiegyensúlyozott termelése után a vállalat 2007-ben is folyamatos növekedést tervez. Az idén 220 ezer autó gyártását tervezik, a jövő év végére pedig már 300 ezer darabét. Az ehhez szükséges technológiai, valamint humán erőforrás bővítés folyamatosan zajlik.
A növekvő export bevételi számai egyértelműen jelzik az európai értékesítési hálózat fejlődését - áll a cég közleményében.
Toda Kazuhisa új pozíciójában a teljes európai gépjárműhálózat marketing tevékenységét vezeti majd. Utódja a Magyar Suzuki Zrt.-nél Isao Ozawa, aki ez idáig a Suzuki Motor Co. közép- és kelet-európai régió járműipari hálózatának marketing csoportvezetőjeként tevékenykedett, s 1978 óta dolgozik az anyavállalat kötelékében.
A korábbi közlések szerint tavaly 20 százalékkal növelte Esztergomban gyártott autóinak számát a Magyar Suzuki Zrt., az idén a tervezett növekedés 38 százalék, ehhez 50 milliárd forintot meghaladó beruházást és ezer új munkatárs felvételét tervezi a vállalat.