A szakember 5 éve dolgozik a vállalatnál. Korábban marketing manager-ként a cég két legfontosabb márkája, a Borsodi termékcsalád és a Stella Artois marketing aktivitásait irányította. A kommunikációs feladatok irányítására új, önálló, igazgatói státusz létrehozása arra utal, hogy a Borsodi Sörgyár Rt. működése során ezek egyre nagyobb jelentőséget kapnak.
"Legfontosabb feladatomnak tartom, hogy kellő figyelmet szenteljek a vállalat és a piac működése iránt érdeklődőkre, kérdéseikre válaszolva támogassam a cégről kialakult pozitív képet. Mindezek mellett kiemelkedő jelentőségű egy mintegy 800 főt foglalkoztató, az egész országot behálózó szervezeten belül a jól működő belső kommunikációs rendszer felépítése, folyamatos megújítása." - nyilatkozta Fehér Imre, a hónap elején kinevezett új kommunikációs igazgató.
Kiemelte továbbá, hogy az EU csatlakozást követően új lehetőségek nyílhatnak meg a vállalati, iparági érdekérvényesítésben, mely egy nagyon érdekes, kihívásokkal teli kommunikációs terület a számára.
Fehér Imre irányításával létrehozott új szervezeti egység belső átalakításokkal, a feladatok és a munkatársak átstrukturálásával jött létre a Borsodi Sörgyáron belül. Ennek eredményeként szakmailag nagyon jól felkészült, tapasztalt, dinamikus csapat élén kezdi meg munkáját a kommunikációs igazgató.
Az egyre jobban kiéleződő piaci verseny megkívánta, hogy a kommunikációs feladatokkal egy, csak erre a területre koncentráló igazgató foglalkozzon. A korábban ezen területért felelős Bogdán János HR & PA igazgató örömmel üdvözli a szervezeti változást, amelyet követően a szakember kizárólag a HR stratégiai és taktikai feladataira tud fókuszálni.
Új vezető a Borsodi Sörgyárnál
2003. szeptember 1-jétől Fehér Imre kommunikációs igazgatóként irányítja a Borsodi Sörgyár Rt. public relations és public affairs tevékenységét.