2p

Július elejétől Lunczner Ádám irányítja a Schibsted médiacsoport hazai érdekeltségébe tartozó Jófogás.hu apróhirdetési oldal teljes marketing tevékenységét. A vezető felel a marketingkommunikációs csapat irányítása mellett a hosszú távú stratégia kialakításáért, végrehajtásáért, valamint a potenciális e-kereskedelmi együttműködések kialakításáért.

Lunczner Ádám

A szakember az e-commerce területéről érkezett a Jófogáshoz: új pozíciója elfoglalásáig Lunczner Ádám az Allegroup.hu Kft. marketingvezetőjeként tevékenykedett, ahol több online kereskedelmi felület marketing feladatait felügyelte. Lunczner Ádám korábban a Goodwill Communications online kommunikációs tanácsadójaként, ezt megelőzően pedig a Quaestor web managereként szerzett szakmai tapasztalatokat.

A Jófogás.hu-nál korábban a marketingkommunikációs terület Budai László ügyvezető közvetlen irányítása alá tartozott.

A Jófogás.hu apróhirdetési oldal 2010-ben indult el, és - nemzetközi stratégiáját követve - rövid időn belül stabil pozíciót épített ki a piacon. Jelenleg a Jófogás.hu Magyarország legismertebb apróhirdetési oldala (Forrás: Ipsos, 2013.06), havi szinten több mint 200 millió oldalletöltéssel. 2012 novemberében a Schibsted csoport tovább erősítette magyarországi jelenlétét a Használtautó Informatikai Kft. 50 százalékos tulajdonrészének megvásárlásával.

További karrier híreket menedzserekről az mfor.hu Menedzserek rovatában olvashatnak.

mfor.hu

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!