A szakember az e-commerce területéről érkezett a Jófogáshoz: új pozíciója elfoglalásáig Lunczner Ádám az Allegroup.hu Kft. marketingvezetőjeként tevékenykedett, ahol több online kereskedelmi felület marketing feladatait felügyelte. Lunczner Ádám korábban a Goodwill Communications online kommunikációs tanácsadójaként, ezt megelőzően pedig a Quaestor web managereként szerzett szakmai tapasztalatokat.
A Jófogás.hu-nál korábban a marketingkommunikációs terület Budai László ügyvezető közvetlen irányítása alá tartozott.
A Jófogás.hu apróhirdetési oldal 2010-ben indult el, és - nemzetközi stratégiáját követve - rövid időn belül stabil pozíciót épített ki a piacon. Jelenleg a Jófogás.hu Magyarország legismertebb apróhirdetési oldala (Forrás: Ipsos, 2013.06), havi szinten több mint 200 millió oldalletöltéssel. 2012 novemberében a Schibsted csoport tovább erősítette magyarországi jelenlétét a Használtautó Informatikai Kft. 50 százalékos tulajdonrészének megvásárlásával.
További karrier híreket menedzserekről az mfor.hu Menedzserek rovatában olvashatnak.
mfor.hu