A Ringier Online Sales vezetését Miczinkó Katalin, a Ringier Kiadó napilap divíziójának kereskedelmi igazgatója vette át. A szakember közösen irányítja mind a napilap, mind az online felületek értékesítését. Az online hirdetési igazgatója Péli Árpád volt, aki korábban távozott a cégtől - írja a kreativ.hu.
Miczinkó Katalin 1998-ban csatlakozott a Ringier-hez, mint hirdetési igazgató. A jelenleg 34 éves szakember ezt megelőzően öt éven át a Magyar Telefonkönyvkiadó Társaság értékesítési vezetőjeként dolgozott. A Külkereskedelmi Főiskolán 1993-ban külkereskedelmi áruforgalmi szakon, 1997-ben pedig gazdaságdiplomácia szakon végzett. Jelenleg a Nyugat-magyarországi Egyetem külügyi szakértői szakának hallgatója. Németül folyékonyan beszél, angolul külkereskedelmi szaknyelvvel bővített középfokú, franciából alapfokú nyelvvizsgát tett.
A Ringier online direct sales csoportvezetőnek nevezte ki Ujlaki Melindát, aki hirdetési menedzserként dolgozott a divíziónál. Új kollégával bővült az online hirdetés, Solti Miklós a Young & Rubicam BTL ügynökségétől, a Wundermantól érkezett, ahol a kommunikációs központ vezetője volt, a Ringiernél pedig key account menedzseri pozíciót tölt be.
A Ringier Online Sales House (ROSH) 2004 óta működik, jelenlegi tagjai: blikk.hu, Nemzeti Sport Online, im-net.hu, bravo.hu, bravogirl.hu, Népszabadság Online, tv2.hu, est.hu, Hírkereső, Kapu.hu, a5.hu és a danubius.hu.