A dél-kelet európa öt országában jelen lévő Thinkdigital sales house hazai vezetőjének Szávuly Krisztiánt nevezte ki. Az online szakember korábban az Origo, majd a Sanoma Budapest kiemelt termékeinek lapigazgatója volt. Új pozíciójában a Facebook, LinkedIn, Miniclip, MySpace és minőségi hazai oldalak értékesítési képviseletét ellátó Thinkdigital-t vezeti be a magyar piacra.
Az általunk képviselt Facebook iránt már most kiemelt az érdeklődés, hisz nagy elérés mellett látványos megoldásokat is kínál, ám ezek kihasználásához nemzetközi szaktudás szükséges. A Facebookon ott lenni olyan, mintha a világ legforgalmasabb utcájában nyitnánk boltot – mondta el Szávuly Krisztián, a Thinkdigital country managere.
A nemzetközi weboldalak mellett ugyanakkor hazai portfoliót is építenek minőségi hazai site-okból, az első együttműködéseket nemsokára be is jelentik. Első körben a hirdetők által leginkább keresett tematikák jelennek meg, mint a technológia, egészség, hírek és közösségi tartalmak.
További karrier híreket menedzserekről az mfor.hu Menedzserek rovatában olvashatnak.