A szakember nevéhez fűződik több üzletfejlesztési projekt sikeres elindítása. Egy év üzletviteli tanácsadói tevékenység után Flesch Gábort egy olasz prémium kategóriás eszpresszó márka magyarországi kereskedelmi igazgatójává nevezték ki 2004-ben. Feladata a termékbevezetés és az üzletfejlesztés volt mind a HoReCa, mind a kiskereskedelmi szegmensben. A Nespresso új vezetőjének feladata a márkaépítés és a piac bővítése lesz Magyarországon.
A vállalat korábbi vezetője, Hatvani Ágnes 2007 májusában családi okok miatt vált meg pozíciójától. Utódját többfordulós interjúk során választották ki, áll a társaság közleményében.
"Flesch Gábor személyében megtaláltuk azt a vezetőt, aki a kávépiaci ismereteivel és az üzletfejlesztésben szerzett tapasztalataival hozzájárul a vállalat magyarországi megerősítéséhez, és ezáltal a márka sikeréhez" - mondta Thomas Reuter regionális üzletfejlesztési igazgató.
Flesch Gábor Prágában született, általános iskolába részben Japánban járt, majd Németországban érettségizett. Közgazdász végzettségű, folyékonyan beszél angolul és németül.
További karrier híreket Egyről kettőre rovatunkban olvashatnak.
Menedzsment Fórum